MERHABA !!!
daha yeni başlıyorum hikayemi yazmaya ilkim olucak bu inşallah beyenirsiniz hergün yazıcm eksiksiz halde yazım hatalı olursa ÖZÜR DİLERİM :) BU BENİM HAYATIMI ANLATIYOR AŞKIMI MUTLULUĞUMU MUTSUZLUĞUMU :D
okullar yeni açılmıştı tedirgin bir şekilde sınıfa girdim aslında okulda papüler bi kızdım amma pek iyi karşılanmazdm kızlar benle pek çok uğraşırdı herneyse sınıfa girdim ve en arka sıraya oturdum kızlar banna beni kesecek gibi bakıyorlardı aldırış etmedim ve kulaklıklarımı kulağıma taktım bir az snra hoca içeri girdi tanışma flan flan derken zil çaldı yanımada adile isminde sevimli tatlı bi kız gelmişti ilk derse geç kalmıştı biraz salk bi tipi vardı amma ondan yakın arkadaş edineleceğini anladım bu arada benim ismi BUSE merhaba ben buse dedim oda korkak ve ürkek bir sesle merhaba dedi senle iyi anlaşıcaz dedim oda bana bir gülümseme attı bende ona zil çalmıştı içimden hele şükür dedim ve direk dışarı çıktım ve eski arkadaşlarımı gördüğüme sevindim hemen sarıldık öpüştük flan flan derken bahçeye çıktık herkezin gözü yine benim üstümdeydi yolda yürüken 50 kişiye abartısız selam vermişimdir . Zil çaldı yine o kahrolası sınıfa girdim yanıma adile oturdu sevimli kız :D daha nsra adileyi yakından tanımaya kararlıydım onna sorular sordum oda banna adile garip bi kızdı herşeye gülüyordun amma herşeye ve gülmeye başlarsa dersn sonuna kadar gülerdi yani bi "GÜLME KRİZİ USTASI " onla sıkı fıkı olmaya kararlıydım önümdede 2 tane buse oturuyordu evet iki tane buse sınıfta tam 3 BUSEYİZ :D herneyse adile onlarla iyi arkadaşmış galiba aralarından su sızmaz havasındalar hmm birde sınıfta geçen seneki sınıfımdan olan EMİNE VAR !! (tam bir gerzekalı kavga etme sebebim hep kavga ederim onla) eminede banna selam vermeye kalktıki ne nafile :D hmn tersledim zaten sinir oluyorum o kıza herneyse sınıfta birde KADİR VE ERTUĞRUL adında çocuk ardı bi bakındım sınıfa artık yapıcak bişi yok buselerle tanıştım bu arad sınıfta birde derya adında kız var onu tanıyorum okuklun en zeki kızı onla zaten konuşuyordum oda buselerle arkadaş baktım bende olayım kızlar zaten önümde oturuyorlardı kızlara seslendm kızlar "SELAM" onlarda banna gülümsedi ve selam verdi zaten okulda tanılınan bi kızm neyse onlarlarlada arkadş olmaya razı deildim amma mecburen diğerleri benim kafamda değillerdi baktım onlarla olmak zorundayım oldumda sayılır zaten hmn aralarına girdim tekrar söylüyorum okulda tanındık bi kızım ertuğrul cüce bi çocuktu amma dişleri mükemmel bişidi kadire gelirsek harbi yakışıklıydı kankam olmayı hakediyordum bense ben kumral yeşil gözlü bi kızım uzun saçlı yanı beğenilen bi tipim herneyse kadirle iyi anlaşmıştık birde tolgahan vardı tam bi piç kılıklı ondan ürkmüştüm midem kalkmıştı sonuçta iğrenç bi tipi vardı SARIŞIN RENKLİ GÖZLÜYDÜ AMMA O KADAR KIRMIZI SURATLIYDIKI ÇOCU GÖRDÜKÇE MİDEM KALKIODU O DERECE herneyse zil çalmıştı artık okul çıkışı eğlenme vaktiydi hatice derya irem flan bunlar benim en yakın arkadaşlarım en değerlilerim onlarla hemn sarıldık öpüştük hatice zaten ne zmn görse sarılır onlarla konuştuk eğlendik herneyse eve gitme zmnıydı eve gidip anneme bi ton hesap verme zamanıydı okulda ne oldu hesabı işte okuldaki ilk günüm böyleydi ..
inşallh beyenirsiniz ilk başlar böyle amma araya bazıları girio AŞK meşk derken işler karışacak :D okumaya devam edin eksiksiz hergün yayımlama çalışıcam inşallh zamanınızı ayırdınız için TEŞEKKÜRLER :*