İkinci günü yazamya başlıyorum hadi hayırlısı beğenmeniz dileğiyle :D seviliyorsunuz :D
Sabah 07:00'de alarmın çalmasıyla hızlı bir ekilde yataktan kalktım ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım. Saçlarımı düzleştirmeye kara verdim ve düzleştiriciyi pirize taktım daha sonra formalarımı elime aldım ve giyinme dolabıma baktım .
"Hmm.. Acaba ne giysemm .. " hırka olarak ne giyeceğime karar verememiştim :D
Daha sonra saçlarımı düzleştirdim . aslında saçlarım düzdü amma gece yatarken topuz yaptığımdan dolayı dalgalı oluyordu . Düzleştirdim ve başıma yanında ufak bir süs olan gri tacımı taktım gri çorap giydim ve beyaz hırkamı giydim . Çantamı hazırladıktan sonra hemen banyoya gittim ufak bir parlatıcı ve puda ve rimel sürdükten sonra saatime baktım .
"EYVAHHHHH!!!!! Saat 08:00 olmuşş "
Hemen ayakkabılarımı giydim ayakkabılarım beyaz nike 'dı nike işağreti koyu gri'di .
Giydikten sonra merdivenlerden hızlıca indim yolda yürümeye başladım . hızlıca yürürken biri arkamdan seslendi .
"BUSEEE BUSEEE !!!"
Ben şaşırmıştım çünkü tanıdık bi ses değildi . Kafamı çeviridim ve banna seslenilen yöne doğru baktım . Karşımda dün aynı sınıfta olduğumuz 2 buselerden uzun boylu olanıydı biraz garip bi kızdı ama herneyse bende ona bakarak gülümsedim
"AAA.. Günaydın karşılaşmamıza sevindim " dedim .
Oda bana gülümsedi ve cevap verdi . "Günaydınn.. sende burlardamı oturuyorsun ben burlarda oturuyorum "dedi.
Bende nerde oturduğumu anlatmaya başladım oda banna gülümsedi ve şöyle dedi.
"Hmm. Bende ... sokak....no:45.... . oturuyorum "dedi.
Bende gülümsedim okulun yolunu tuttuk ilk derse geç kalmıştım daha ikinci günden herneyse 40dk bahçede bekledim buse denen kızal aslında pek konuştum denemez yani takmadım onu çünkü en yakın arkadaşlarımda derse geç kalmışlardı doğrusu derse girmemişler onalrla olunca zamanın nasıl geçtiğini bilmiyorum 40dk hemen bitmişti sanki zilin sesiyle biraz irkildim ve kızlara dönerek
"Görüşürüz kızlar "dedim ve öpücük göndererek el salladım .
Daha sonra buse'ye döndüm ve "Gelmeyi düşünmüyormusun "dedim. Aslında bu kızdan hoşlanmamıştım 2. Buse saçları bir tarafı uzun bir tarafı kısaydı yani tarz bir kızdı onla daha iyi anlaşıcamı düşünüyorum.
"Geliyorumm.." dedi. bende ufak bir gülümseme attım ve peşime takıldı . İçeri girdim sınıfa herkez banna şöyle bir bakış attı yeni arkadaşlarıma selam veriri gibi surat mimikleri yaptım daha sonra sıranın en arkasına oturdum.
Adile yanıma geldi . "Günaydın Buse" dedi . bende "Günaydın" dedim. ve sırıttım fark ettim tedirgindi sarıldım onna "ee napıyorsun dünden beri "dedim. Tam karşılık yani cevap vericektiki midemin guruldadığını duydum kolundan tutarak" hadi kantine gidelim " dedim. Oda tamam anlamında başını salladı.
Kantine gittik ve bir masay oturduk o oturuken ayağa kalktım ve göz atmaya başladım .
"Hmmm.. Acaba ne yesem ?? " dedim içimden.
patatesli börek söledim ikimizede yanındada çay :D( nefis ) .
Adileyi seviyordum sonuçta sevimli bi kızdı espirileri ve çok gülmesi beni deli etsede zamanla alışacağıma emindim.