Günümüzde Zayn'i tanımayan yoktur herhalde.
Yine de tanıtalım biz bu cool çocuğu.
Yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz kişi Zayn'dir. Yani Zayn Malik.
Zayn Malik’in gerçek adı nedir?
Zayn Malik ismi ile tanınan sanatçının gerçek ismi Zain Javadd Malik’tir. Zain güzel anlamına gelen bir sözcüktür.
Zayn Malik’in takma adı nedir?
Zayn Malik’in takma isimleri Zayn, Dj Malik ve Bradford’un kötü çocuğu gibidir. Ayrıca eski grubu olan One Direction'da en gururlu üye olarak tanımlanırdı.
Zayn Malik’in ayırt edici özellikleri nelerdir?
Zayn Malik’in gülümseme şekli, kulaklarındaki ilginç küpeleri, dövmeleri, geriye doğru ilginç bir şekilde taradığı saçları onu farklı kılan özelliklerdir.
Zayn Malik kimdir?
Zayn Malik kısaca İngiliz şarkıcı ve şarkı sözü yazarıdır. Sanatçı eğer müzisyen olmasaydı İngilizce öğretmeni olmak istediğini söylemiştir. Sanatçının ayrıca resim sanatıyla ilgili de gizli bir yeteneği vardır.
Aynı zamanda, One Direction adlı müzik grubunun eski üyesidir. Şu an yoluna tek başına devam etme kararı almıştır ve ilk solo şarkısı Pillowtalk'ı yayınlamıştır.
Zayn Malik ne zaman doğdu?
Zayn Malik 1993 yılında doğmuş genç bir sanatçıdır. Zayn Malik’in doğum tarihi 12 Ocak 1993’tür.
Zayn Malik’in Boyu kaç cm'dir?
Zayn'in boyu 1 metre 75 cm'dir. (1,75 cm)
Zayn Malik nerelidir?
Zayn Malik bir İngilizdir. İngiltere’nin West Yorkshire’ye bağlı Bradford kentinde doğmuştur. Sanatçı buradaki East Bowling bölgesinde yetişmiştir.
Zayn Malik hangi ülkede yaşıyor?
Zayn Malik İngiltere’de yaşamaktadır.
Zayn Malik hangi okulda okudu?
Zayn Malik sahip olduğu etnik özellikler nedeniyle birkaç kez okul değiştirmek zorunda kalmıştır. Lower Field ilkokulunda ve Bradford’un East Bowling kentindeki Tong Lisesinde eğitim görmüştür.
Zayn Malik’in burcu nedir?
Zayn Malik’in burcu oğlaktır.
Zayn Malik’in babası kimdir?
Zayn Malik’in babası Yaser Malik’tir. Yaser Malik Pakistan asıllı bir İngiliz vatandaşıdır.
Zayn Malik’in annesinin adı nedir?
Zayn Malik’in annesi Tricia Malik’tir. Tricia İngiliz asıllıdır.
Zayn Malik’in kardeşinin adı nedir?
Zayn Malik’in Donya adında bir ablası ve Waliyha ve Safa adında kendisinden küçük iki kız kardeşi vardır
Zayn, İlk okulda Lower Fields'a ve lisede Tong High School'a gitti. Zayn küçüklüğünü "Küçükken başa çıkılması zor biriydim. Biraz hiperaktiftim ki annem bile beni çocuk arabasında gezdirirdi." diye anlatıyor. Annesi de Zayn'i "Zayn bilgisayar başında şarkılara saatlerce eşlik ederdi." diye anlatıyor.
Zayn, saçları yüzünden ilk iki okulundan atıldığını ama kız kardeşleri ile başka okula geçince uyum sağladığını söylemektedir.
Ve son olarak...
Zayn'in, Kasım 2015 den beri Amerikalı model Gigi Hadid ile ilişkisi bulunmaktadır.
>>>>>>
Yazarın Notu; Tanıtırken unuttuğum, yanlış yazdığım veya eksik bıraktığım bilgiler varsa lütfen yardımcı olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unseen Images Of Zayn
Non-FictionZayn'in görülmemiş fotoğraflarından oluşan bir fotoğraf albümüdür. Görünce çok şaşıracaksınız. Tüm Zquad'ları beklerim. °Wattpad'de Zayn'e ait ilk ve tek fotoğraf albümü ve "unseen" olan ilk ve tek fotoğraf albümüdür.° Tüm hakları saklıdır. Sıra; #...