2 weken later
tessa p.o.v
alles was weer normaal, Louis had zijn excuses aangeboden en iedereen zou opletten dat hij niet te veel drank kreeg. we waren thuis en Annemarie wist van niks.
Louis p.o.v(11 uur in avond)
ik zat op mijn bed tv te kijken toen opeens Annemarie binnen kwam, ik stond gelijk op en ze knuffelde me en gaf me een zoen. 'je bent er weer' zei ze blij. 'jep' zei ik. 'wat gaan we doen?' zei ze. 'ik ben eigenlijk best moe, duss' ik kon me zin niet afmaken want ze zei 'oke dan gaan we slapen' zei ze.
Annemarie woonde eigenlijk bij ons dat was de meiden hun verrassing voor mij. Ik vond het niet zo leuk want eigenlijk was ik niet op haar. 'Annemarie ik wil nog geen vriendin' zei ik. 'dus je wilt een soort pauze?' vroeg ze. ik knikte. 'oke dan hebben we een pauze totdat je er echt klaar voor bent, totdan ga ik weer thuis wonen, ik ben vanavond al weg, gelukkig had ik alleen kleding meegenomen' zei ze.
ze was best snel weg, gelukkig maar.
volgende dag
Niall p.o.v
ik had afgesproken met Justin(bieber)(p.s dit is het eerste jaar van Justin's carriere).
we zaten in Nando's te praten, we hadden vanavond een feest en Justin was ook uitgenodigd.
avond
Justin had een meisje meegebracht ik kende haar ook, maar justin beter. haar naam was Nathalie, ze houd van zingen en tekenen, heeft bruin haar, blauwe ogen, is rond de 1.70, 18 jaar, draagt vaak shirts en broeken.
Zayn p.o.v
ik stond te dansen met Nathalie, ze was zo lief. We hadden al aardig wat gedronken, ik pakte haar hand en we gingen naar mijn kamer.
Nathalie p.o.v
in Zayn's kamer begonnen we elkaar te zoenen, hij deed zijn shirt en broek uit. Ik deed mijn broekje uit. Hij deed mijn shirt uit, hij deed mijn bh uit en pakte gelijk mijn borsten beet. hij duwde me op bed en deed met zijn tanden mijn string uit. daarna deed hij gelijk zijn tong in me en draaide er rondjes mee. hij ging weer normaal op we liggen, ik draaide ons om en trok met mijn tanden zijn onderbroek uit. ik stopte zijn lul in mijn mond en begon hem te pijpen. Zayn kreunde en haalde zijn lul uit me en trok me omhoog. hij draaide ons en ging in en uit me, daarna deed hij een condoom om en hadden we hevige seks.
ik werd wakker ik had koppijn en keek naar zayn. Ik had het gewoon met hem gedaan.
===========
hoe gaat Zayn reageren?
ik schrijf een tijdje niet heb aankomende week toets week, misschien update ik met de andere boeken wel, welk boek willen jullie waar ik mee update?