#65

1.7K 79 6
                                    

#65

Capitol dedicat doar temei " Louis si Zayn au fumat marijuana " .

Deci, sa incepem . Cred ca toti ati vazut videoclipul , unora poate nu le-a placut *acest lucru s-a si vazut , multi au rupt/ars biletele de la concert , au parasit acest fandom*Bye-bye fake directioners* , au trimis injuraturi catre Louis si Zayn etc* . Fanii trupei scad din cauza acestui lucru , Harry este suparat pe cei doi , cateva concerte au fost anulat, Louis a fost dat afara din echipa de fotbal , fiind pus sa aleaga intre muzica si fotbal , el alegand muzica . Simon Cowell a spus " Este tanar. Nu cred ca merita sa fie pedepsit asa dur. Alti jucatori profesionisti s-au dopat inainte de mondiale si inca sunt pe teren. " . De aceeasi parere sunt si eu , s-au distrat doar, nu e nimic grav, cand o sa realizeze lumea ca ei nu pot sa fie mereu cum isi doresc fanii , cum isi doreste staff-ul ?! Oameni buni , treziti-va ! Nu au omorat pe nimeni sa fie tratati asa ! De atunci au aparut diverse trenduri pe twitter cum ar fi " cutforzouis " in care erau postate poze cu maini taiate si descrierea fiind ceva in genul " Zouis, voi mi-ati facut asta. Va urasc. " si multe alte de genul acesta. Nu stiu ce as putea sa mai spun .. Cu siguranta o sa imi aduc aminte mai multe lucruri dupa ce o sa postez , dar nu-i bai , voi completa in urmatorul capitol .  Si inchei aceste capitol cu nelipsitul ' discurs ' : Suntem directioneri , trebuie sa le sustinem alegerile , sa nu ii judecam pentru ce fac , sa ii iubim indiferent de situatie , sa le fim alaturi mereu nu sa ii lasam balta cand au cea mai mare nevoie de noi . Sa speram in ei pana la capat, sa nu ii lasam sa se dea batuti , sa ii SUSTINEM !

p.s : acum mi-am adus aminte de ceva . Televiziunea romana arata doar partile negative, au aratat doar ca Zayn si Louis s-au drogat , dar nu au spus nimic de meciul de caritate al lui Niall , nu au spus ca Niall a castigat peste 300.000 lire , pe care le-a donat copiilor cu autism . Nu , asta nu puteau spune , tot ce vor e sa ii puna intr-o lumina proasta . Urasc televiziunea romana , nu stiu sa dea ce e bun , stiu sa dea doar ce e negativ .

p.s.s : Liam si Sophia s-au impacat .

Va rog sa imi spuneti daca am vreo greseala de gramatica/ exprimare, am scris repede ca imi uitam ideile . :))

p.s.s.s *prea multi ' s' * : maine , la ora 20:00 intrati pe twitter si puneti orice mesaj vreti cu hastagul #RomanianDirectionersSuportZouisTillTheEnd  . Haideti sa facem ca asta sa fie printre trenduri . Putem face asta , doar daca ne chinuim putin .

One direction factsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum