Nu stiu, nu-mi pasa!

352 0 2
                                    

Pentru inceput , aceasta poveste reda viata unui prieten de al meu, nu intru in amanunte , sper sa va placa!

Capitolul I

"nu ma lasa mama"

Ca nu erau de ajuns examenele de la sfarsitul clasei a VIII-a , si tot stresul , acum am emotii fiindca incepe primul meu an de liceu , colegi noi , profesori noi , materii noi , toate acestea imi creeaza cea mai intensa stare traita vreodata de mine.. si anume .. NEPASAREA , chiar credeti ca ma intereseaza de toti martalogii care vor fii cu mine in clasa ? Adica .. daca sunt fete dragute poate ma intereseaza.. dar altfel spus sper sa moara toata scoala ! Si cu asta am spus tot !

Numele meu e Andrei , nu va zic si celalalt prenume fiindca dupa va trebui sa va omor cu facaletul! Vorbesc serios! Am vreo 16 ani.. cred si sunt in clasa a IX-a in liceul teoretic "HENRI COANDA" Craiova , orasul tuturor posibilitatilor anormale si .. atat.. ce sa va mai zic .. am un frate mai retardat decat mine (o sa vedeti de ce ma numesc retardat) , un tata de nota 10 pe care il iubesc cand imi da bani , o mama care este directoare la teatru si face baza de mine cand fac cate o gafa.. si imi plac fetele..

Prima mea zi la liceu incepe in felul urmator: intru in curtea liceului.. cu inca doi prietenii pe care i-am gasit intr-un tomberon.. glumesc.. doi vecini de ai mei.. intru si eu ca draga de lume sperand ca o sa vad fete in fuste scurte , colanti , fundulete , decoltee.. insa ceea ce am vazut cand am intrat pe poarta scolii , imi doresc sa vedeti si voi in fiecare noapte inainte de somn.. si in timp ce va masturbati, cea mai frumoasa abominatie a naturii, unul care avea plus sau minus 105kg doar in burta , un cap turtit asemenea unei persoane mutilate , un corp de balena ucigasa transpirata , care cersea dupa ocean si un mers de pinguin oparit.. si acest frumos specimen scapat din "Cernobâl" se numeşte Daju Christian Teodor a.k.a "Janiro" . Fratilor , cand am vazut acea creatura am inmarmurit deoarece nu imi dadeam seama daca eram intr-o scoala sau intr-un ospiciu in care se aduna creaturile "arătoase" din Craiova..

Trec de acel "frumos scancerigen" si constat ca la vreo 10 metri de mine o femeie cu masca de sudura sau ochelarii de vedere.. nu stiu , n-am reusit sa-mi dau seama cu exactitate ce erau , flutura ca nesatula niste hartii prin aer , si ghiciti cine era.. diriginta a.k.a "nenea Ghimis" si pe langa ea vad alte persoane, vreo 4 baieti si niste fete.. m-am rugat la sfantul Nicolae Guta pana in ultimul moment sa nu fiu in clasa cu ei.. dar na.. ce sa ii faci .. tre' s-o mai iei si in mana in viata de licean.. sa ii descriu pe dragii mei viitori-fosti colegi , unul era inalt si avea o freza asemeni unui popandau , unul era scund si avea un fizic atat de dezordonat incat habar nu aveam care erau mainile si care ii erau picioarele , pe acesti doi domnisori ii cheama Vlad si Alex , urmatorii doi .. erau scapati de la cazane.. fiindca unul era negru .. si totusi nu era tigan .. insa avea o fata si o imbracaminte de lautar iar celalt il acompania, pe astia doi ii cheama Dori si Gabone..hai baietii erau cat de cat ok, insa la fete , ba fratii mei sunteti siguri ca vreti sa stiti? hai ca va zic.. va mai stric si voua putin seara.. incepem cu cea mai barbata fata din acea clasa , Izabela , daca vreti sa traiti linistiti nu stati langa ea.. in caz contrar o sa vedeti cu ochii vostri cum corpul ei emana radiatii verzi ce ii parasesc subratul , nimicind orice forma de insecta pe o raza de 2 km.. si o burta ce ii atarna precum unei babe de 99 de ani si fata ei mirica a unei tinte de darts, bun urmatoarea.. despre ea chiar nu am ce sa zic , urmatoarea numindu-se Alina , ma jur ca o fata ca ea rar intalnesti , este o fire calda , ce iti aduce primavara in suflet si te face sa iti reamintesti cat de frumoasa este viata, este fata "perfecta" !

Urmatoarea fata care mi-a captat atentia , era mulatra mea , ciocolatia mea , Oana ( numele ei este Cilica Victoria Maria , habar n-am de unde provine pseudonimul Oana) care la inceput mi-a dat impresia ca ea o sa fie un fel de Xena a clasei , daca nu chiar a liceului , deoarece avea un tupeu in ea , si un mod de a spune lucrurilor pe nume , care m-a facut sa imi dau seamaca ea era idealul meu in viata , pana mi-am dat seama ca e mai handicapata decat mine.

Ei bine.. acestia sunt "neminunatii" mei colegi , in fine , dupa ce ii cunosc , aflu numarul clasei (nu stiu din ce cauza imi doream ca numarul clasei sa fie 69 , dar asta conteaza mai putin) acela fiind 204 , intru in minunata cladire , in care ma simteam ca un rahat printre floricele, merg pe coridorul lung parca de un kilometru si ca sa vezi .. NU GASESC CLASA ! Ba deci m-am invartit prin scoala aia ca un .. nu mai fac comparatia ca o stiti si voi, si intr-un final constat ca eu am cautat in toata scoala la parter , iar clasa mea era la etajul doi, ce sa-mi faci!? sunt prost.

Intru in clasa mea , camera de tortura , care urma sa-mi curmeze urmatorii doi ani din viata , si ii vad pe toti asezati in banca ca niste cartite paroase, si nu era suficient ca trebuie sa le vad minunatele chipuri care imi provocau ce-a mai iritanta cacare , dar trebuie sa le vad si fetele parintilor , lor ! Am cautat si eu un dulap , un cos de gunoi , un sertar .. orice in care ma puteam aseza si eu sa stau linistit pana veneau profesorii dar din pacate n-am avut noroc , m-am pus intr-o banca cu unul din prietenii mei cu , care am venit , iar celalalt , a stat in picioare da-l dracu ! Si ne-am inceput ritualurile noastre de "baza sfanta" , ii luam pe fiecare in parte , si radeam de orice se putea , pana cand miss Piranda clasei noastre , "nenea Ghimis" sau diriginta noastra pe numele de serviciu a intrat in clasa noastra , acompaniata de alti sompalii blanosi , parosi , cheliosi , mustaciosi si burtosi , asezandu-se toti in linie in fata tablei (au aflat si ei ca Andrei Mondialul a intrat in clasa si ca trebuie sa mi se alinieze in fata mea ? Pe dracu , la ce fata am , probabil am crezut ca eram femeia de servici) si cum stateau ei aliniati , diriginta a deschis gura : "Buna ziua copii bla bla bla bla " ( asta am auzit eu) dupa ce ne-a tinut un discurs despre profilul nostru minunat in care o sa studiem modul in care se caca caprioarele , a inceput sa ii prezinte si pe onorabili domni profesori si anume dragutul de director Ceausu Dumitru a.k.a "Aşua" , Constantin Romeo a.k.a Costică minuntaul profesor de sport care era de o seama cu istoria , Sandoi Andreea , despre ea , nu am ce sa zic.. este o femeie de nota 10 , domnul Vasile Gabriel a.k.a Gabiță , profesorul nostru de matematica ( dumnealui este om bun , dar suntem noi prea prosti pentru a intelege materia pe care o preda) si .. cacat nu mai stiu ca sincer nu ma intereseaza .. dupa lunga prezentare foto a "cavalerilor Jedi" ce au sa ne schimbe cu totul cheful de viata , nenea Ghimis ne scrie orarul pe tabla bla bla dupa care le da alora din prima banca o hartie (speram ca e igienica ca nu mai puteam ma cacam pe mine ) pentru a semna "Regulile de paza si ordine ale scolii" si alte nimicuri care nu reprezentau decat bariera dintre mine si libertate , ca numai puteam , muream de de plictiseala!

Dupa o lunga asteptare , acea mirifica bucata de pom prelucrata si mazgalita cu cerneala ajunge si la mine, citesc titlul , ma uit putin pe verso , citesc printre randuri dupa care o intreb pe diriginta "Doamna , ce trebuie sa fac cu foaia asta?" si ea crezand ca sunt vreun psihopat cu dizabilitati mentale care are doar doi neuroni si aia folositi la legarea sireturilor , care nu stie sa citeasca imi raspunde : "Sa te uiti la ea, s-o semnezi , ce altceva ai putea face?" pai cand am auzit-o cum ma ia ea pe mine mi-am zis "Asa faci , aa ?" si i-am raspuns simplu : "nu ma lasa mama sa semnez" , si in momentul ala un ras isteric de scroafa in travaliu s-a auzit in clasa , era dragutul acela cu burta cat jumatate din Terra , si cum era de asteptat , restul martalogilor au inceput si ei sa rada.. dar ceea ce nu inteleg era.. de ce radeau ? Eu vorbeam serios.. mama chiar imi zisese sa nu semnez nici o prostie de a scolii ca ma bate cu teava de la calorifer.. ma rog , asta nu e reprezenta o problema insa cand a mai adaugat ca nu imi mai da bani de club , m-am dus si i-am facut altar si plecaciuni ! si cam asa s-a derulat PRIMA ZI DE LICEU !

Nu ştiu, nu-mi pasă!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum