Alexia,18,1.80,slabă,brunetă,buze roși, ochi verde amestecat cu albastru,ten alb,zodia berbec,vârcolac.Când mă transfor am blana neagră,un fulg mare și alb pe spate,am 4 metri,am ochi verzi și pe lupoaica mea o cheamă Crystal.
Alex,19,1.90,slab,musculos,șaten,buze rozali,un ochi albastru și celălalt căprui,ten maro,zodia berbec,vârcolac.Când se transormă are blana albă,un fulg mare și negru pe spate,5 metri,ochi la fel când e om și pe lupul lui îl cheamă Max.Momentan nu am nici o poză cu el,sper că e momentan!
Andrada,17,1.50,slabă,blondă,buze maroni,un ochi negru și celălalt roșu,ten maro,zodia scorpie,curva școli.Am auzit că și a tras-o cu tot liceul chiar și cu director-ul și cu toți profesori în afară de Alex.
Elena,18,1.70,slabă,șatenă,buze rozali,ochi căprui,ten maro deschis,zodia berbec,vârcolac,când se transformă are blana maro,pe spate un fulg mare jumătate alb și jumătate negru.Cea mai bună prietenă a mea.
Valentino,20,2.90,slab,musculos,șaten,ochi căprui,ten maro,zodia berbec.El nu este vârcolac,este fratele meu mai mare și știe că eu sunt unul dar cu toate astea nu le spune părinților noștri.El mă iubeşte şi mă protejază de oricine vrea sau mi-a facut rău.
App Valentino are mașină care arată cam așa.
Logăn,30,3.90,slab,musculos,șaten,ochi căprui,ten maro,zodia berbec,este comisarul tuturor celor 10 secți de poliție din oraș,este Tatăl meu și seamănă cu Valentino sau Valentino seamănă cu el,habar n-am!
App şi Tata are maşină care artă cam aşa.
Lorena,28,2.70,slabă,brunetă,ochi verde amestecat cu albastru,ten alb,zodia berbec,este cea care deține cele 5 bănci din oraş,este Mamea mea şi seamănă cu mine sau eu semăn cu ea,habar n-am.
Hey,dragilo nu mai am idei pt personaje dacă aveți voi idei lăsați ideile voastre în comentari.Vă pup!Bey!Soryy că nu pit să pun poză cu maşina nu mă lasă cei de la wattpad momentan sper că e momentan.