E prima zi de vacanță de vară nu am teme m-am dus în pădure pt a mă transforma mi-am luat telefonul cu mine şi am plecat în pădurea de la marginea oraşului dar ca să ajung mai repede m-am dus în spatele casei şi m-am transformat apoi am începtu să alerg şi în câteva minute eram acolo singură mă bucuram de linişte în timp ce mă plimbam prin pădure am găsit un lac foarte mare care am observat că apa venea din munți când m-am asigurat că nu mă vede nimeni şi că sunt singura m-am transormat în apoi în om şi am rămas în costum de baie apoi m-am băgat în lac şi am început să înot şi m-am dus la marginea lacul şi mi-am lăsat capul pe spate cel puțin eu credeam că sunt singur apoi după ce mi-am lăsat capul pe spate şi am deschis ochi şi am relizat că se uita la mn Alex bad boy-ul scholi şi nu am putut să nu observ un mic râjnet pe fața lui apoi m-am dus în mijlocul lacului.(Dialog)
El:Hei,ce faci?
Eu:Ăăă,mai urmărit?
El:Da te-am văzut trecănd pe lângă mn şi eram curios să văd unde te duci,aşa că te-am urmărit.Dar tu tot nu mi-ai răspuns la întrebare,ce faci,aici?
Eu:Am venit să mă relaxez.
El:Ok,pot să intru şi eu?
Eu:Ăăă,ok dacă vrei intră,dar nu face bomba sau nu sări,ok?
El:Ok,ok!
Şi face bomba direct lângă mn şi mă udă pe păr!Apoi de după un tufiş mare apar şi prieteni lui.(Dialog)
Eu:Serios?Ei ce caută aici?
Ei:Noi l-am urmărit pe Alex!
El:Dc m-ați urmărit?
Ei:Să vedem unde te duci şi dc!
El:Off,ok,ok!
Ei:Putem să intrăm şi noi?
El:Ăăă,da desigur!
Apoi sar pe rând făcând bomba şi după un pom mai gros apare şi Valentino.(Dialog)
Eu:Şi tu m-ai urmărit?
V:Da!
Eu:Dc?
V:Să te apăr de ei,să văd unde te duci şi dc!Dar tu ce faci aici?
Eu:Am venit să mă relaxez!
V:Ok,pot să intru şi eu?
A:Wow,wow,wow cn e tipu?
Eu:E fratele meu Valentino!
A:Câți ani are?
Eu:20,dc?
A:Ok,păi atunci poate să intre!
Deodată pe lângă apa care curge vine un cal care arată aşa.(Dialog)
Prieteni lui Alex:Hai să îl mâncăm!
A:Da!!!
Eu:Nuu!!!
Ei:Dc nu?
A:Exact,dc nu?
Eu:Pt că nu vă las eu!
Ei:Dc?
A:Da,dc?
Eu:Deaia,să se mire proşti!
Ei:Heiii!!!!!
A:Heiiii!!!!!
Eu:Ce v-ați simțit?!
Apoi ies din apă,mă transform şi apoi mă scutur,după mă transform în apoi mă îmbrac şi după mine ies toți.(Dialog)
V:Ce vrei să faci?
Eu:Să mă urc pe cal şi să mă plimb prin pădure!
V:Ai mai făcut asta?
Eu:Da.(Mincună)
V:Ok,Atunci vin şi eu cu tn!
Eu:Cu o singură condiție!
V:Ce condiție?
Eu:Să mă laşi pe mn să conduc!
V:Offf,ok,ok!
A:Pleci cu o singură condiție!
Eu:Ce condiție?
A:Să venim şi noi cu tn!
Eu:Nu mersi!
A:Atunci nu pleci!
Eu:Ba da,vrei să mă vezi încercând?
A:Hai să te văd,încearcă!
Eu şi Valentino ne urcaserăm pe cal,eu am spus di şi calul a loat-o la fugă,ei s-au transormat şi au loat-o la fugă după noi.Hei dragilor!Atunci când i-am facut poză calului nu ploa dar nu am apucat să îi fac un atunci,pe moment.Bey!Vă pup!