Beni gözlerinle taciz etme

1.5K 35 15
                                    

Jane kalkmaya çalıştı. Ama maalesef yapamadı. Elleri, ayakları bağlıydı. Jane ağlamaya başladı. Jeff'i istiyordu. Korkuyordu. Donarak ölmekten korkuyordu. Acilen ısınması gerekiyordu. 3 saat sonra bir ses geldi, ayak sesi. Ona doğru yaklaşıyordu. Jane geri gitmeye başladı.

? : Jane, benim sakin ol.

Bu Jeff'ti. Sesi endişeliydi. Hemen Jane'in yanına gitti ve onu çözdü.

Jeff : Buz gibisin!

Jeff hemen sweatshirtini çıkarıp ona giydirdi ve onu ısıtmak amaçlı sıkıca sarıldı.

Jane : J-Je...ff....

Jeff : Şşş....zorlama, çok üşüyorsun.

Jeff onu kucağına alıp ayağı kalktı. Gizlice oradan çıktı. Jane 3 saattir o dondurucu soğuğun içinde durduğundan, ve Jeff sıcacık olduğundan uykuya daldı. Jane uyandığında yatağındaydı. Ama üstünde kazak, kalın alt pijama, kalın çorap ve Jeff'in sweatshirti vardı. Duş jeli kokuyordu. Belli ki Jeff ona sıcak bir banyo yaptırmıştı. Jane belinde kollar hissetti. Jeff kollarını ona dolamış, onu izliyordu.

Jeff : Daha iyi misin?

Jane : Evet, teşekkür ederim Jeff.

Gülümsedi. Jeff'te tuhaf ama ilk defa gülümsedi. Jeff onun dudağına küçük bir öpücük konurdu. Daha sonra kalktı ve cama yöneldi. Yaslandı.

Jeff : Bizimkiler devriyede.

Jane onun gözlerine bakıyordu sadece. O okyanus mavisi gözlerinde adeta kaybolmuştu. Ay ışığıda yansıdığı için, Jeff'i oldukça etkileyici buluyordu.

Jeff : Beni gözlerinle taciz etmeyi kes.

Jane : Gözler benim, bakabilirim.

Jeff : Ama taciz edemezsin

Jane ısrarla bakmaya devam edince, Jeff sırıtıp ona yaklaştı. Üstüne çıktı.

Jeff : Şimdi bakalım kim kimi gözleriyle taciz ediyor.....










Devam edecek.......

Jeff ve Jane the killer aşk hikayesi 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin