bölüm 2

53 8 3
                                    

Bir tek onlarla konuşurum o kadar seviyorumki onlari bugün  evimde kalıp özlem giderelim.Anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve içedri girip gülümsev diye bağırdım sesimi duymuş olacaklar ki hemen yanıma gelip üstüme atladılar.Gülümsevle biraz oynadıktan sonra onlara banyo yaptırmak için yukarı kattaki banyoya çıktım suyu ayarladım ve köpük döktüm  "gülümsev buraya gelinn" diye bağırdım ikisi de gelip küvete girdiler banyo yapmayı çok severler.İyice yıkadıktan sonra havluyla kuruladim havluyla kurularken huylaniyorlardi ve yerlerinde durmuyorlardı zar zor kuruttuktan sonra onları dışarı dışarı çıkartmaya karar verdim.Kendi odama çıkıp siyah kot tulumumu altına beyaz bir tşört giydim ayakkabı olarak da siyah spor ayakkabı mı ayağıma geçirdim ve gene siyah üstünde you yazan kepimi taktım aşşağı inip gülümsevi alıp çıktım kapıyı arkamdan kapattım hava güzeldi yazın son günleriydi okulun açılmasına az kalmıştı of neyse şimdi bunu düşünemem. Alışveriş merkezine doğru yürümeye başladım ğülüm ve sev de beni takip ediyordu zaten onlara mama almam lazım eve de bişeyler alsam iyi olacak iki gün sonra yurttan ayrılcam çünkü kurtuluyorum sonunda.Alışveriş merkezine geldiğimde migrosa indim oradan market araması aldım gülüm ve sev içine koydum çok severlerdi bunu onlara mama alıp birazda kendim için yiyecek alayım hazır pizza,abur cubur,kola vb. Şeyleri alıp arabaya koydum kasaya geldiğimde gülüm ve sevi araban çıkartıp yere indirdim aldıklarımın parasını ödeyip eve doğru yürümeye başladım.Baya yorulmuştum eve gelip aldıklarımı yerleştirdim gülümle sev de yorulmuşlar ki yatmışlardı yurta dönsem iyi olacak gülümle seve sarılıp evden ayrıldım.Yurta geldiğimde yangın merdivenine gittip gene oradan girecektim odama girdiğimden 2 dk sonra müdüre idama girdi geç bile kalmıştı "Nerdesin sen Aydeniz aklımız çıktı bu sefer neredeydin sürekli yurttan kaçıyorsun ve gelmiyorsun yeter artik biz sustukça sen şımardın!" dedi bu müdüre harbi salak konuşmadigimi biliyor genede soru soruyor diyelim ki konuşuyorum genede cevap vermezdim bu kim ki bana hesap soruyor ona gene sinirli bir bakış atıp çıkması için kapıyı gösterdim "tamam çıkıyorum ama yarin yurttan gidiyorsun avukatlar gelecek ona göre eşyalarını hazırlasan iyi edersin" dedi çok meraklıydım bende senin yurduna sinir yarını bekliyemezdim bir kâğıt alıp yazdım "şimdi gidiyorum ama bu yaptıklarını unutma bana yaptıklarını unutamadım hepsini ödeticem sana " yazıp ona verdim okuduktan hemen sonra yüzü kızardı ve kapıyı çarpıp gitti madem bu kadar korkuyon niye artistlik yapiyon salak kadın eşyalarımı toplayıp çıktım bu sefer normal kapıdan çıkacam kimse benim burada kalmamı zorluyamaz!. Ben tam çıkacakken güvenlik görevlisi "Nereye küçük hanim" dedi ona bakmadan ilerledim motoruna atlayıp evime doğru sürdüm.Motorunu garaja parkedip indim kapıyı açıp girdim içeri gülümle sev hala uyuyorlardı sessiz adımlarla idama çıktım eşyalarımı dolaba düzgün bir şekilde yerleştirdim bir banyo yapdam iyi gelecekti siyah bir  pijama takımımı alıp banyoya girdim küvetin dolması için suyu açtım iyice yıkandıktan sonra banyodan çıktım üstümü giyinip aşağı indim acıkmıştım hazır pizzadan bir tanesini alıp fırına attım o pişene kadar masaya tabak,bardak koydum gidip gülüm ile sevin mama kaplarını ve su kaplarınıda doldurdum.Yemeyimi yedikten sonra bulaşıkları makinaya dizdim ve Solana geçtim telefonumu açıp wattsapa girdim bizim çete ile grubumuz vardı mesajlara kıssa bir göz attıktan sonra instegrama girdim ona da göz atıp çıktım.
Televizyonu açıp korku filmi aramaya başladım bir tanesini açıp izlemeye başladım.Uyuya kalmıştım uyandığımda saat gece 3 odama çıkıp geri yattım..
Yüzümü birşey yalıyordu kesin bu gülümün işi o yüzümü yalamayı çok sever gözlerimi açtım ve ikisine de baktım sev yanıma kıvrılmış öylece bize bakıyordu gülüm ise yüzümü yalıyordu yatağından kalkıp banyoya ilerledim yüzümü yıkayıp aşşağı indim.Kahvaltımı yaptıktan sonra bugün napsam diye düşündüm Barıma gitmeye karar verdim

Bu bölüm biraz az oldu üzgünüm
Kitap yeni oy ve yorumlarinizi esirgemeyin lütfen😜😘🌹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜ KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin