Kafama takmadım çünkü umrumda değildi. Taa ki yaratık ben sinirlenince camı kırana kadar. Geldi ve beni ısırdı. Bende bayıldım. Tabii ki o anda yaratık kaçtı.Cathy Bağırıyordu;
''PROFESÖR NAPICAZ!!!''
''BİLMİYORUM!!!''
Uyandım ve uyandığımda labratuvar patlamıştı. Ağlayarak kaçtım. Ve ormana geldiğimde birşey fark ettim. Ben tüm hayvanlara dönüşebiliyordum. Kontrolsüzce birkaç hayvana dönüşüp duruyordum. Bir mağraya kaçmayı düşündüm ama bu bana asla yardımcı olamayacaktı. Bunun farkında olup sakinleşmek için mağraya,istemsizce dönüşüp koşuyordum.
Mağraya girdiğimde ağlamaya başladım. Çünkü arkadaşımı ve profesörü kaybetmiştim. Bir anda gözlerimi kapattım ve uyumaya başladım. Uyandığımda sabah olmuştu ve kuşlar ötüyordu. Aklımdan kuşları geçirince bende bir kuş olmuştum. Zihnimden kontrol edebiliyordum demek ki. Aklımdan kaplanı geçirdim ve kaplan oldum. Koşarak mağradan çıktım ve uçurumun oradan atlayıp aklımdan baykuş'u geçirdim. Uçarak şehri gözetliyordum. O sırada aklıma ''Tek Parça'' oyunu geldi. Oyun artık bozulmuştu. Çünkü labratuvar patlamıştı. Ama bunu gerçek hayatta da yapabilirdim. Ama nasıl yapacaktım? Bir ortağa ihtiyacım vardı. Aklımdan bunları geçirirken birden birisine çarptım. Bu bir furry idi!! O yere düştü bende sürtünerek durdum.