ေကာင္ေလး

1K 101 0
                                    


ဇာတ္သိမ္းပိုင္း

suho''..မေတြ႔တာၾကာၿပီေနာ္ ေနေကာင္းလား...

~~~ အန္တီ.......မလုပ္ပါနဲ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္.....

စိတ္ထဲတြင္စကားေတာ့ဆိုိမိ၍....လူပင္..ကတုန္ကရင္ ျဖစ္လာေခ်...p

"ငါနဲ႔ ျပန္လိုက္ခဲ့...kyung soo...''
ခပ္ရြဲရြဲ႔ ေလးျပံဳးကာ...အမိန္႔ေပးလိုက္ေသာ.အန္တီ.....

"အန္တီ.....က်ေနာ္ ျပန္မလိုက္ႏိုင္ဘူး....အန္တီျဖစ္ေစခ်င္တဲ့တိုင္းလည္း လုပ္မေပးႏိုင္ပါဘူး.''

~~ရလို..ရမ်ား..အတိုက္ခံေျပာၾကည့္လိုက္သည္~~~

"Kyung..soo.... အသားမနာခ်င္ရင္....ငါခိုင္းသလို လုပ္ေနာ္....

ေကာင္ေလးဆီမွ

"ၾကာတယ္.....ေဖ်ာက္..''
လက္ေဖ်ာက္ ...တခ်က္တိီးလိုက္သည္ႏွင့္....
အျပင္က အန္တီကားထဲမွာ ဝတ္စံုနက္.. လူသုံးဦး ေရာက္လာကာ....kyung sooကို လြယ္တကူ ဖမ္းခ်ဳပ္ ေခၚေဆာင္သြားပါေတာ့သည္.....

&@@@@@@@@@@@@@&

"ေကာင္ေလး.....ကိုယ္ျပန္လာၿပီ....''

အသံေပးၿပီး ဝင္လာေသာ္လည္း.....ခါတိုင္းလို ေကာင္ေလးျပန္ထူး သံ မၾကားရေခ်...

အခန္းဆီ့လည္း....ပတ္႐ွာpp....ေကာင္ေလးမရိွ....ထြက္သြားတာမ်ားလား......

မဟုေလာက္ပါဘူး.....ဘယ္တုန္းကမွ သူအလိုေတြးဖူးတာမွ မဟုတ္တာ....အျပင္မ်ားသြားတာလား......

သိခ်င္တာနဲ႔.....အိမ္ေ႐ွ႕ထြက္ကာ...ေဘးျခံက အန္တီကို လွမ္းေမးလိုက္သည္....

"အန္တီ....က်ေနာ္အိမ္က ေကာင္ေလးကို ေတြ႔မိေသးလား...''

"ခဏေလးကတင္....အမ်ိဳးသမီးတေယာက္လာေခၚသြားတယ္ ကားနဲ႔.....

စက အဲမ်ိဳးသမီး.....အန္တီဆီ ဓာတ္ပံုေလးနဲ႔လာေမးတာ.....သူသား....စိတ္က်န္းမာေရးေဆးရံုက ေပ်ာက္သြားလို႔ ေတြ႔မိေသးလားဆိုp......

အန္တီလည္း ပံုၾကည့္ၿပီး.....သိတာနဲ႔ေျပာျပလိုက္တာ...''

"Aww... ဟုကဲ့..''

Yeol သိလိုက္ပါp...ေကာင္ေလး..အရမ္းေၾကာက္တဲ့ သူမိေထြး suho ေခၚသြားတယ္ဆိုကာ......

Chansoo one shot collection❤Where stories live. Discover now