Și da, iubitule, îți jur că o să devin viciu. Jur că O să mă vezi des, foarte des, chiar dacă nu în carne și oase și o să vrei să înțelegi privirea din nou. O să vrei să mă strângi de mână cam la fel de mult vreau să te strâng de gât. Nu, nu te impacienta prea tare. Eu nu vreau să te omor , vreau să îți omor visele. Știu că sunt mereu în mintea ta. Știu că poate tu îmi spui că îți apare coșmaruri,dar Nu am nimic împotrivă. Nu știu ce gândești.Nici nu vreau sa aflu.
Să știi că am crescut, nu mai sunt fata de acum câțiva ani. Ți-ai dori să spui cuiva că m-ai rănit. Dar e cale lungă până să spui măcar să mă cunoști. Pentru că tu nu ai stat nopțile cu mine la telefon, pentru că niciodată nu m-ai cunoscut așa cum sunt, pentru că nu că mi-a fost frică să îți artăt adevărata mea față, ci ,pur și simplu, n-am vrut să am încă un străin care să plece cu amintirile mele. Mi-a fost frică la început , să știi. Îmi era teamă că poate te voi iubi. Mi-a fost frică pentru că am auzit că îți place să te joci, însă tu uiți un lucru, nu-mi place să fiu jucată pe degete.
Ești egoist, străine, pentru că ai crezut că n-o să-mi dau seama de tot. Ești egoist pentru că ai vrut să pleci cu inima mea, când tu nici nu știai ce implică asta. Ultima oară m-ai privit în ochi, Și îți jur că pentru o secundă am zis că m-am topit de tot, dar nu a fost așa. Pentru că tu nu ai mai avut același efect asupra mea, nu ai mai avut privirea încărcată cu sentimente pe care avut-o până atunci. Și poate că mănâncă câteva cuvinte aivea, Dar crede-mă că scriu cu lacrimi în ochi ,deoarece egoismul tău m-a făcut să uit cine sunt. Mi-a plăcut cum ai zâmbit. Când mi-ai spus că ți-e dor de mine. Dar și atunci ai fost egoist, iubitule, știu ce se ascundea în spatele zâmbetului tău fals.
Îmi permit să spun, iarăși, că nu mă cunoști. Foarte puțini sunt oameni care au ales să rămână lângă mine după ce am plâns, am răs, am ales să mă ascund sau să-mi vărs supărările. Pentru că tu n-ai știut să mă ții lângă tine. Ai fost egoist. Te-ai gândit ,, dacă ea zâmbește incontrolabil cat de lângă mine, e okay. Atâta timp cat pot să o numesc a mea, nu are sens să mă agit." Să știi că mi s-a părut amuzant un singur aspect, faptul că niciodată nu m-ai lăsat să fiu egoistă când vine vorba de mine. Toată existența mea era parcă absorbită de a ta,să știi că n-am realizat asta până nu s-a terminat. Pentru mine una și aceeași. Ești un hoț, un excroc, persoana care credea că avea totul ,dar nu avea nimic.
Revenind, iarăși m-am luat cu gânduri. Ți-am spus c-o să fiu persoana la care să te gândești constant, Și da, poate crezi că mă dau mare, dar nu uita că te-am iubit într-o zi. Sau poate mint. Chiar aberez. Pentru că dacă aș fi fost capabilă să te iubesc atât de mult, acum nu aș fi vrut să mai fiu în gândurile tale, Ținând cont că am avut prilejul să renunț la tine. Râzi? E amuzant cum oamenii se schimbă, cu toate că suntem la fel. Ai fost egoist dintr-un motiv, ai văzut că n-o să-ți doresc nimic, și chiar nu vreau să-mi permit cu tine, singura mea dorință este să elimine existența ta din gândurile mele. Prea ai stat pe acolo.
Și sunt viciu tău, știu asta. Pentru că Încă îmi dă mesaje actuala ta Și mă roagă să îi spun cum să te facă fericit. Nimeni nu te-a iubit cum te-am iubit eu sau nimeni n-a mai vrut să te cunoască, pentru că nu oricine are răbdare cu un egoist.