George Lowicki se ráno probudil a šel se umýt a převléknout. Vzal si na sebe modré džíny a tričko s nápisem ,,happy day for all". K snídani si dal dva toasty a šel ke dveřím, když v tom zazvonila pošťačka ,aby mu dala balík od jeho sestřenice. ,, Dobrý den pane Lowicki jak se dnes máte" zeptala se a přitom mu dávala balík. ,,No, dobře se mám, co vy"? Ptal se a hodil balík na pohovku za sebou. ,,Jako každý den v práci, občas je to dobrý, ale občas by je jeden nejradši zabil, No nic nashledanou". Hned jak se zavřely dveře, hned se běžel podívat co dostal od své sestřenice, moc si spolu nerozuměli, otevřel krabici a vní stará, zanedbaná, ošuntělá loutka. Moc se nedivil, že dostal takový dárek, ale proč teď ?, vždyť nemá narozeniny ani svátek. Po dlouhém přemýšlení si George vzal klíče od auta které měl na věšáku v obývacím pokoji a jel do práce. Jeho dům se zkládal z koupelny a obývacího pokoje v přízemí. Kuchyň a ložnici měl v prvním patře. Ložnice je malá, v rohu pod oknem je postel a nedaleko od ní skříň na oblečení a ostatní harampádí co neměl kam dát. Kuchyň byla největší v domě, protože George učí ve škole pro nadané kuchaře.koupelna byla dost velká na to aby se tam vešla pračka, sušička a vana. Záchod a umyvadlo bylo vedle koupelny ,ale počítalo se doní. V obývacím pokoji měl knihovnu, televizi a pohovku. Naproti věšáku na klíče měl velkou celoprosklenou stěnu. Když se George vracel domu byl už večer. Hned jak přišel tak si sedl na pohovku a dal si něco k večeři, chvilku přemýšlel jak by mohl pojmenovat tu loutku a pak dostal nápad, že jí bude říkat Joe, potom šel zpát. Druhý den se to celé opakovalo, ale teď nemohl najít klíče od auta a Joa jak jí říkal. Začal po ní hledat, protože byla oblečená do takového malého obleku. ,, Hej ty blbečku v tričku, dej bacha, až budeš přecházet hahahahahaha". Hned jak to uslyšel tak uviděl tak viděl loutku jak sedí v jeho Škodě Yeti a směje se.pak se na něj rozjela a snažila se ho přejet. George se rozběhl jen tak tak na stranu a vyběhl ven. Hned jak vyběhl z domu uslyšel velkou ránu, když se otočil uviděl svůj dům v plamenech a říkal si že ta Loutka je snad už mrtvá. ,,Hej, ty jeden malej kousku dřeva, shoř jako můj barák". Řekl naštvaně. Potom vzal kámen a hodil ho do plamenů co dělali na obloze druhé červánky. ,, Musím se jít podívat jak je na tom město, přece to někdo slyšel". Když došel do města tak uviděl loutku jak tam ničí město a krade.George se rychle schoval aby ho Joe neviděl. Poté co se probudil v jedné vedlejší uličce tak vztal a šel se podívat co se děje. Uvědomil si ,že Loutka je shovaná a bojí se světla. George toho využil a začal prohledávat město. Nejbliší dům byl jediné pošťačky ve městě, což byla Vanessa Blockov. Její dům byl starý a opuštěný. Ve vnitř bylo pár pokojů, které tvořila kuchyň, ložnice a obývací pokoj spojený s jídelnou a poštou. George začal hledat Vanessu, ale nikde ji nenašel. Pokračoval dál v cestě na radnici a tam mu jeho pohled vyrazil dech.Všichni pracovníci byli celí od krve a nehybně se zkrouceně váleli na zemi a na stolech. Když přestal zvracet vydal se ven a zjistil, že už se začíná stmívat. Hned vyrazil k obchodu se zbraněmi a vzal si revolver se šesti náboji. Jen si vyšel ven viděl, že už je noc. Všiml si Loutky, která mezitím utíkala do obchodu. Šel dál a říkal si, že ji nepotká, ale zase ji uviděl u kostela a hned vedle ní druhou a třetí. Začal utíkat k autu ve kterém se válela mrtvola jeho kolegy z práce. Jen co nasedl už viděl jak si ho Loutka všimla a uháněla k němu. Nastartoval a vyrazil z města. Na křižovatce do něj málem naboural kamion a tak začal brzdit a naboural do néjakého domu.
Vystoupil a šel hned do vnitř. Sledovalo ho asi pět Loutek a tak se rozhodl jít do sklepa. Uvnitř zatarasil dveře stolem a hlídal malé okno. Po pár vteřinách se na dveřích začly oběvovat praskliny a malé dřevěné ruce. Ozvaly se první výstřeli, ale Loutek pořád přibývalo a nábojů ubívalo. Když už měl jen jeden tak se rozhodl schovat v boční místnosti z betonu a ocely. Po několika nepřestávajících nárazech na dveře si George nabil poslední náboj sedl si do kouta a tiše přemýšlel. George přemýšlel o životě a o tom co provedl své sestřenici, ale nakonec se rozhodl......Jeden výstřel a byl od Loutek klid.
George už nic netrápí.
George je spokojen.
Konec jeho života a všech ve městě je velice tragická událost na kterou se bude vzpomínat se smutkem a slzami v očích.
Dám vám cenou radu:
DÁVEJTE SI POZOR JAKOU LOUTKU CHCETE, PROTOŽE KAŽDÁ LOUTKA JE NEBEZPEČNÁ.