Probleme.. Prea multe probleme..

11 1 0
                                    


      Ajunsa acasa, toata lumea a sarit pe mine cu intrebari. Nu i-am bagat in seama si m-am dus in camera mea si am incuiat usa. Simteam nevoia sa dorm.. M-am pus in pat si am adormit. Dar, cum nu se poate sa dormi ca trebuie sa te deranjeze cineva, m-am trezit. Imi suna telefonul in draci. Cine mama naibii ma tot suna??? Numar necunoscut.. 

     E: Cine naiba esti de suni ca disperatul??

     X: Ma cheama Ricky Ross draguta. Si nu mai tipa ca descreierata. E ora 5 dupa-amiaza. Cine doarme la ora asta??

     E: Eu, spre exemplu. Ce vrei?

     R: Sa vorbim despre parintii tai si despre cine sunt ei cu adevarat.

     E: De unde stii cine sunt ei?

     R: Sunt rivalul lor draguta. Ce zici? Vii la cafeneaua din centru sa vorbim?

     E: Vin doar pentru ca m-ai facut curioasa. Intr-o ora.

   Dupa ce am inchis m-am dus sa imi fac un dus si sa ma  imbrac. Oare de unde dracu stie el cine sunt parintii mei?? Si serios, rivali? Dar ce sunt ai mei? Mafioti? Asta-i buna.. Am coborat jos si m vede mama ca vreau sa plec.. Perfect.. Asta imi mai trebuia..

    M: Unde te duci?

    E: Sa ma plimb.. Revin in 2 ore.

    M: Bine. Ai grija ce faci.

    Acestea fiind spuse, am plecat. Sper sa merite plecarea mea de acasa. Nu m-as fii ridicat din pat nici in ruptul capului. Am ajuns acolo si il vad pe Bossu "Ricky Ross". Adevarat, are un nume ciudat.. Ma asez la masa si imi comand o cafea. Dupa ce imi vine cafeaua incepem sa vorbim..

   R: Ce-i cu tine draguta? Nu arati prea bine..

   E: Am cazut de pe o cladire si am intrat in coma. Lasa subiectul asta. Intra in paine cu celalalt subiect. 

  R: Pai, nu cred ca stii de ce ai fost data in adoptie cand erai mai mica..

  E: Stai.. De unde stii?

  R: ......




 Va urma.. Nu ma injurati.. Nu am avut timp de scris.. Maine sau poimaine apare celalalt capitol. Ciao! 

Viata de adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum