Nowe 🌏❤

330 18 1
                                    

Przez niedosłonięte rolety mojego pokoju , przebijały się promienie słońca , które od razu mnie obudziły . Zerknełam w telefon , była 8.37 . Chciałam iść spać ale przypomniałam sobie , że jadę z mamą do centrum po  rzeczy do nowej szkoły . Szybko wstałam wzięłam telefon , ubrania  i udałam się do łazienki .Rozebrałam się i wskoczyłam pod prysznic . Letnie krople wody ukoiły moje ciało.
Kiedy byłam już umyta wróciłam do pokoju i usiadłam przy stole włączając laptop .Nagle do mojego pokoju weszła mama.
- Dzieńdobry - powiedziała śląc mi miły uśmieszek.
-  Hej , za ile śniadanie ?
- 10 minut . Mam nadzieję , że nie zapomniałaś o zakupach ? -zapytała patrząc na mnie jakbym dopiero co wstała.
- Jak mogłabym zapomnieć .
- To dobrze ... za godzinkę jedziemy - zamknęła szklanomatowe drzwi a ja włączyłam muzyke .

Po 15 minutach wzięłam telefon , torebkę , ubrałam jeansy oraz ciepłą bluzę . W kuchni czekała już mama z śniadaniem . Cały posiłek spędziłyśmy w przyjemnej ciszy . Po śniadaniu mama i ja po wędrowałyśmy do auta . Od razu kiedy weszłam do auta wzięłam telefon i słuchawki i zaczęłam słuchać muzyki .Cała droga minęła szybko .

Mama sprawdziła szybko listę zakupów i wyszłyśmi z auta .
No ale jak to ja musiałam jeszcze na kogoś wpaść . Kiedy właśnie miałam upaść osoba na ,którą wpadłam złapała mnie za talie i postawiła na równe nogi , wtedy mogłam zobaczyć kto mnie złapał . Miał czarne poszarpane włosy , a jego oczy wyglądały jak letnie niebo z milionem gwiazd .

- Przepraszam - powiedział obojętnie i odszedł z pośpiechem.Zapatrzałam się chwile jak odchodzi . - Mam nadzieje , że Cię kiedyś spotkam - powiedziałam tak cicho żeby nikt nie słyszał .
Mama jak zwykle pośpieszyła mnie a ja udałam się za nią .

Przez całe zakupy myślałam o tajemniczym czarnookim i zastanawiałam się czy go kiedyś spotkam , ale marne szanse .

Po powrocie do domu rozpakowałam zakupy , Położyłam się na łóżku i zaczęłam myśleć - mam 17 lat , od podstawówki myślałam o sobie i nie zawsze myślałam zanim coś powiedziałam . Straciłam wiele osób przez brak rozmowy ... I ... coś do mnie dotarło , przecież mogę zacząć być wreszcie sobą . Mam przecież idealną szansę w nowej szkole ... i z nowymi ludźmi .
( a nawet mogę tam spotkać czarnookiego ❤❤ )

To pierwszy rozdział proszę o kom. I o gwiazdki przepraszam za błędy i literówki i następny rozdział w weekend 😀😆😁😊❤

New life , better life ... because I have  him ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz