Del 2

17 2 0
                                    

Del 2

Vi hade precis kommit fram till stranden och lagt ned handdukarna i den varna sanden . Rebecka har lagt sig längst bort och sedan i mitten lade dig William och bredvid Sanna .

-jag går till kiosken säger Rebecka medan hon svartsjukt kollar på Sanna och William som små kysser varann .

-ja gör det säger William och ler det sexiga leendet.

Rebecka går mot kiosken och beställer en glass o sedan sätter hon sig vid ena bordet vid kiosken.

Plötsligt känner hon hur någon smeker hennes nacke och denna någon är William .

-hej sitter dj här själ och ser snygg ut säger han och ler . han hopper in och lägger armen runt Rebecka och ler.

-JAA men vart är Sanna frågar hon undrande .

-hon har somnat där borta, så jag passa på att gå till dig så länge.

Rebecka kan inte låta bli att lee , hon gillar ju William .

-du stöter du på mig frågar Rebecka sammtidigt som hon stryker hans sex-pack på magen.

-JAA det kan man nog säga att jag för jag tycker du ser så sjukt bra ut och du är snäll, du är annurlunda på nåt sätt gämnfört med Sanna du at nåt extra .säger han och lutar sig fram och kysser Rebeckas läppar hon besvarar den . shit han var ju en otrolig kyssare han måste ha gjort det här många gånger. William släpper kyssen och säger

-vill du hitta på nåt kul frågar van med det busiga leendet på läpparna.

Rebecka nickar och leer tillbaka.

Han tar hennes hand och drar med henne bort mot toaletterna , dom stannar bakom toaletterna.

William kysser Rebeckas läppar gång på gång och Rebecka besvarar dom.

Kyssarna blir allt mer intensiva och det över går snart till hångel . William trycker upp Rebecka mot väggen och hon knyter fast sina ben runt hans midja. deras tungor brottas med varann en lång stund tills William släpper ned Rebecka för att hämta andan.

-vi kanske ska gå tillbaka så att inte Sanna märker nåt säger Rebecka andfått. William nickar och drar med fingrarna försiktigt över hennes höfter . gå du först så hon inte märker att vi vart tillsammans säger han och kysser henne i pannan.

Rebecka nickar och går fram mot Sanna som fortfarande ligger och slaggar.

Rebecka lägger sig på handduken och beter sig som om ingen ting har hänt.

Strax efter att Rebecka lagt sig så kommer William och lägger sig bredvid.

Det är nog dags att åka hem säger William och ler mot Rebecka sammtidigt dom han försöker att väcka den djupt snarkande Sanna .

Sanna vaknar och sätter dig sömnigt upp medan jag och William packar in i bilen.

Vi åker hem och packar in sakerna i huset igen, när vi kommer in så går Sanna ut i köket och börjar att laga mat till oss medan William går ut i vardagsrummet och sätter sig i soffan och kollar på mobilen. jag går upp till mitt rum och hämtar en handduk från garderoben , jag går in i badrummet jag darra av mig klänningen och sedan knäpper jag upp bh-n den faller till golvet sen darra jag av mig mina skrik rosa spets-trosor . jag går in i duchen och låter det varma vattnet flöda över mig. plötsligt öppnas dörren , shit jag glömde låsa. dörren öppnas och in kommer ingen mindre än William . jag lägger ena armen över brösten och den andra handen över mitt underliv.

-jag glömde bara min mobil säger han och granskar min kropp. -Eeh skulle jag gå ducha klart säger jag och kollar på William som fortfarande granskar min kropp.

-visst säger han och ler sitt busiga leende medan han biter sig i underläppen.

Han går ut och stänger till dörren jag släpper gröper runt min kropp och stänger av vattnet och tar min handduk som jag virar in min kropp i.

Jag tar med mig mina kläder ut och hår mot mitt rum. jag stänger till dörren och klär på mig ett bar blåa spets trosor och en passande bh till över det slänger jag på mig ett tight linne och ett par tighta shorts. jag pushar upp brösten lite extra och går sedan ned till köket.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The last kissWhere stories live. Discover now