Karanlık Geminin Seyir Defteri

95 3 0
                                    

Yıl 2874  yaklaşık olarak 800 yıl öncesiydi. Meydana gelen büyük bir patlama sonucu Dünyamız yaşanamaz hale gelmişti. İnsanoğlu kendi çıkarı ,zevk, para ,hırs uğruna dünyayı maffetmişti. İnsanoğlu uzayda yaşamaya ve gelişmeye mahkum olmuştu. Ben Karanlık geminin 40. kaptanıyım.Benden önceki kaptanların yazdıkları yazıları okumaya çalışıyorum.Bu gemide esrarengiz olan bir çok nokta var. Defterlerde saklı  şifreli bir şekilde yazıyor .Bunları çözmek uzun zamanımı alacak 5 günün sonunda İlk yazıyı çözmeye başardım .

Yazıda böyle yazıyordu .

Yıl  2074 :Ben Kaptan Raymond Wolf.

Bu geminin ilk kaptanıyım. Dünya Savaş içindeydi 50 yıldır süren ve hiç bitmiyeçekmiş gibi duran bir savaş.İnsanlar birbirini öldürüyor birbirlerine saldırıyordu.Ülkeler kendilerini korumak için deneyler ,silahlar yapmaya başladı.Ben bir askerdim.Ben  bir üstdüzey amiraldim.Ülkemin yaptığı bazı deneylerde bende yardım ettim bende katkı sağladım bu ülkeye bu deneylere.Hayatımın 15 yılını verdim bu araştırmalara .Hatırladıklarım az ama netti şimdi bunları seyir defterine aktarmak istiyorum.Teker Teker . 

8 Şubat 2074  Saat  12:21 

O gün herkes bir telaş içindeydi .O gün hükümetimiz adına büyük bir deney meydana gelicekti.O deney için 10 yıldır çalışıyorduk üzerinde.O deney yüzünden onlarca kişi ölmüş, onlarca hayvan kullanılmıştı.Deney Trangus deneyiydi.Bu deney hayvan ve insan karışımı yeni bir ırk olucaktı.Bu ırk savaşı bitirecekti tabi ki .Saatler 14:45  gösteriyordu.Denekle hayvan hazırdı.

Bu deneyleri yöneten yani başımız olan Steven Phip düğmeye bastı ve değişim başladı.Her taraftan çığlıklar yükseliyor ,ordaki çalışan insanlar  " Tir Tir Titriyordu "  düşünceleri neydi acaba ben bilmiyorum ama benim düşüncem " Ya bu deney dünyanın sonunu getirirse !! Ya tüm insanları öldürürsek !!  " diye düşünüyordum içimden . Bu deney  yaklaşık olarak 1 gün sürecekti yani insan ve hayvan o makinanin içinde 1 gün kalıcaklardı. Deneyden 22 saat   geçmişti ve Profesör Steven Phip beni yanına çağırdı ve bana bir kaç soru sordu . 

Profesör Steven Phip  --  Sen hiç böyle bir şey düşünüyormuydun ? Dünyanın böyle bir hal alacağını ?

  --  Ben böyle birşey hiç düşünmedim.Bu savaş nasıl çıktığını bile hatırlamıyorum çünkü savaş babamın küçüklüğünde çıkmış . Daha dünyayı nasıl bir gelecek bekliyor bilmiyorum .

Profesör Steven Phip  --  Savaşın nasıl çıktığını anlatıyım . Savaş ben 30 yaşımdayken çıktı.Nasıl çıktı ,Neyi çıktı pek hatırlamıyorum ama dünyada ender olan   Darmstadtiyum adlı bir element çıkardı  bu savaşı . Hatırladığım kadarı katı bir element olduğu . Su  ve  Kurşun la  birleştiğinde büyük çaplı bomba etkisi yaratıyordu.Dünyada sadece 1  Hundredweight  kadar var . Bu yüzden ülkeler bunu elde etmek için savaştılar . Günümüze kadar geldi bu .

   --   Savaşın nasıl çıktığını anladım . Peki biz bu deneyleri , silahları niye yapıyoruz ? 

Profesör Steven Phip --  Niye mi ? Çünkü bu elementi elde edicek  ülke dünya ya hakim olucak .

Tam ben Profesöre soru sorucakken tesiste büyük bir patlama meydana geldi. Herkes dışarı çıkmaya koşuşturmaya başladı Benim içimde büyük bir tedirginlik vardı.İçimden " Burda yapılan deneyler dışarı çıkabilirmiydi ? " diye içimden geçirdim . 

Bu arada Profesör olduğu yerde kalmış kıpırdamıyordu. Sorduğumda bu cevabı aldım " Ben eserlerimle  yanlız  kalmak  istiyorum " diye  söylemişti . 

Bende çıkışa doğru adımlarımı hızlı hızlı atmaya başladım.Birden elektirikler kesildi ne yapacağımı bilemedim bende yerde duran telsizle birilerini ulaşmak istedim ve telsizde birisini buldum . Adı Karen 'miş. konuşmamız hızlı ve çabuk olmuştu yerlerimizi öğrendik ben tesisin Z1 bloğundaydım o ise X1  bloğundaydı.ikimiz Y1  bloğunda buluşaçaktık . 

Ben hızlı ve tepkinli bir şekilde ilerliyordum patlamadan yaklaşık 2 saat geçmek üzereydi ve arkamdan büyük bir gürültü koptu ve Profesör 'ün çığlığı tesisin her yerinden duyuldu..İçimden " acaba mı ? "  diye düşündüm .Ben korkmaya ve titremeye başladım.Birden önümde bir şey ..........

Karanlık  Geminin  Seyir DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin