İzlendiğinizi bilerek kaçmayı başarabilir misiniz?

40 1 0
                                    

İzlendiğinizi bilerek kaçmayı başarabilir misiniz?

Birden önümde  bir şey  belirdi. Ne olduğunu bilmiyorum ama size şeklini söyleye bilirim.  Rengi maviydi , iki kolu  iki bacağı ,dört gözü , iki anteni vardı bunun. Birden ayağıma dolandı. Ne yapacağımı bilemedim. İçimden   " Kesin bu yaratık beni öldürür. "  diye geçiriyordum. Ben de onu  bir sopa ile  direk sol taraftaki dolaba tıktım. İleriye doğru hızlı adımlarla ilerliyordum.

İlerlerken etrafıma bakıyordum.Her tarafta kan ve  insanların vücut parçaları  vardı.Bunu kim yapmıştı acaba ben bilmiyordum. Bilen birisi yada yaşayan kaldımı tesiste diye de düşünüyordum hep . 
Ama arkamda bir şey vardı.Beni İzliyor beni takip ediyordu.Acaba neydi bilmiyorum arkama baktığımda  gizleniyor saklanıyordu. Ben çok korkmuştum hemen Y1 ' e doğru gitmem lazımdı.En fazla 6 km yürümüştüm.Buralarda bir yerde yol ikiye ayrılması lazımdı ama ben tek yol  görüyordum.Bu yol  gizli laboratuvarlara çıkıyordu. Acaba ne yapmalıydım.Geri mi dönmeliydim  yoksa o yolda yürümeliymiydim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Bende kesin bir karar aldım o yolda yürüyecektim ne olursa olsun artık Ya ölecektim Ya da yaşayacaktım bu yerde . 

Etrafımda ki  laboratuvar kapıları kırılmış , pencereleri çatlamış yolda yürüyordum. Her taraf kapkaranlıktı . Elimdeki fener sönmek üzereydi " Sönerse ne yapacaktım. " fenerimin ışığı gittikçe sönüyordu.  İçimden " Öldüm burdan kurtulamam "  diye geçirdim . Işığım sönmüştü her yer kapkaranlıktı resmen.Karşımda bir ışık belirdi önümde. Bende karar vermiştim o ışığa doğru gidecektim. Tek çarem oydu kurtula bilmem için. Hızlı adımlarımla ( daha doğrusu koşarak gittim)  oraya . Önümde bir grup insan kurtulanlar bunlar bir odaya sığınmışlar. İçlerinden birisini tuttum ve aklımdaki soruları sormaya başladım.
Öncelikle adı  Dean'miş.Burda gen deneyleriyle uğraşıyormuş.

-- Tesisde patlama nasıl çıktı biliyormusun ?

Dean  --  Patlama nasıl çıktı bilmiyorum ama patlamanın nedeni aşırı ısınan nükleer santral neden olabilir ama tam bilmiyorum . 

--- Burda ki kan ve vücut parçaları kim yaptı ?

Dean  -- Kim mi ? Bu nasıl bir soru sanki burda çalışmıyorsun sen .

--- Bende  burda çalışıyorum ama ben sana soruyorum ne oldu burda ?

Dean -- Genleri değiştirilmiş hayvanlar kaçtı buralardan insanları parçalayıp yediler hep.Biz burda çalışan insanları kurtardık ve bir odaya girdik saklandık .

--  Ne yapmayı düşünüyorsunuz ?  Buradan hep birlikte kaçalım mı ?

Dean -- Biz zaten bunu düşündük ve bu gördüğün insanlar kaldı sadece toplasan 10 kişi . Ya burda ölücez Ya da savaşarak ölüceğiz  Raymond .

-- Ben bilmiyorum bir şey daha sorcam bu yaratıklar bizi takip edebilirmi  ? acaba 

Dean -- Evet senden hoşlanmış bir yaratığın olabilir Raymond 

--- Çok şakacı birisine benziyorsun çok güldüm ..

Birden büyük bir gürültüyle bizi koruyan çelik kapı yamuldu.Herkes korkmuştu Çığlıklar içinde Ölücez, Burda Ölücez diye  bağırıyorlardı. 4 vuruş sonra durmuştu acaba ne olmuştu bilmiyoruz ama bu daha başlangıçtı. Ben durduğumuz yerde yeni yollar aramaya başlamıştım oturup düşünüyordum ne yapacağımızı. Birden ...........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık  Geminin  Seyir DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin