Capitolul 1 ! Totul incepe intr-o zi de vara , mai exact in iulie , atunci cand lumea spune ca te indragostesti cel mai repede . Eram la mine in camera cu o prietena veche (Sab) si ne plictiseam , doar ce venisem de la plaja , acultam melodia Stefan Stan - Domnisoara , ne gandeam cum ar fii sa avem si noi cate un baiat special pe care sa-l iubim .
Ne-am gandit sa facem un joc , sa ne legam la ochi , sa apasam pe o litera si primul pe care ne apare ne combinam cu el timp de 3 saptamani , pusesem pariu pe 200 de lei si pe un sir imens de shot-uri . Am ales sa fiu eu prima asa ca ma legat la ochi si am apasat litera ''V'' ! Nu stiam ce sa fac .. sa rad sau sa plang, eram in extaz ca nici nu-l cunosteam pe acel tip . Ca sa ma scot , am zis ca dupa ce fac dus ,ma bag cu el in seama ,sperand ca nu v-oi fii nevoita s-o fac . Pana am iesit eu din dus , eram deja combinata cu acel baiat pe care nici nu-l stiam . Am zis #sugeosabrina ! . M-am holbat un pic la poZele acestuia si am opservat ca era urat si un pic retardat. Credeam ca nu v-oi fii nevoita sa ma intalnesc cu el , tinand cont ca eram cu cel mai smecher baiat din oras de vro 2 ani .Si totusi eram in parc cu prietenele mele (Ali , Sab , Flori si Moni) care nu aveau ce face si s-au gandit sa-mi faca o farsa si sa-l cheme acea hidosenie in parc ! Tinand cont ca nu-l stiam decat dupa facebook , nu stiam cum arata in realitate . Cand vad , pe o alee vine un baiat cu telefonul in mana si suna pe cineva , aceea fiind eu , si imi zice : Vezi ca ala din fata sunt eu , m-au chemat prietenele tale . Bineinteles ca aveam o groaza de nervi pe ele dar si pe el . Prietenele mele erau pe jos de ras cand i-au vazut mersul si mai ales ca era mai scund decat mine ( zici ca era pinguin) . Eu , tragand din tigare , asezandu-ma pe banca sa ma calmez si sa nu incep sa il injur ,vine spe mine sa ma sarute . Jur ,a fost cel mai jenant moment din viata mea ca m-am dat la o parte ! Eram rosie la fata de nervi . Sa nu mai spun ca ma sunat si iubitul meu care atunci era plecat in Anglia sa ma intrebe de el , dar bineinteles ca el ma inteles . Dupa ce m-am mai calmat m-am dat in vorba cu el sa vad ce-i poate capul dar se parea ca suna in gol .Am zis dece sa nu incerc sa fiu cu el , sa vad daca o sa fie bine , desii era cel mai retardat om pe care il cunoscusem . Prima seara , primul sarut , au trecut . Dupa 3 saptamani , ceva ma tinea legata de el , pur si simplu nu puteam sa ma despart de el . Nu intelegeam nimic din ce simteam . Au trecut 3, 4 ,5 , 6 luni ... si ma indragostisem de un pitic cracanat si avea si o dacie pe deasupra ! Ma oficam , ma inchideam in mine , asteptam sa treaca aceasta stare . Dupa 6 luni alaturi de el in care ne vedeam mai mereu si mai mereu ma duceam la el , ii adoram familia , mai ales sora pe care o iubesc acum foarte mult , pacat de fratele ei care este un badaran .Intr-o seara , eram amandoi in pat si povesteam despre viata , si am opservat ca in adancul inimii lui este si ceva bun . Am zis poate este bine sa raman cu el , poate sa fie el baietelul meu mic pe care sa il formez asa cum vreau eu. Devenisem tot mai opsesiva , il iubeam nespus de mult . Intr-o seara imi spune sa vin la el sa stam mai mult impreuna . Am aceeptat si am plecat la el . Dupa un sir lung de marturisiri amoroase , m-am gandit sa-i marturisesc si eu ca il iubesc . Cea mai mare greseala . Dupa aceea i-am zis : ''Stii ca sunt virgina , nu ?!'' Iar el a zis : ''Daca este asa n-am sa te parasesc nici o data si te voi iubii mai mult decat pana acum !'' Dupa aceea ma sarutat aproape peste tot si ma strans in barte . Vedea ca nu sunt pregatita asa ca mi-a spus : ''Daca nu esti pregatita zi-mi '' eu l-am sarutat si i-am soptit : ''Am incredere in tine ! '' Cea mai mare greseala este sa-i spui unui baiat ca ai incredere in el ! Dupa prima mea seara de dragoste nu mai vedeam nici un baiat ca el , toti erau urati si penibili pe langa el .Nu-mi venea sa cred cat de mult il iubeam si cat de mult il respectam ,vreau sa zic ca nici nu mai vorbeam cu vrun baiat , ceea ce era foarte ciudat pt mine !Intr-o seara , prin aprilie , dupa ce am facut 9 luni ( 1 aprilie) , asta fiind pe 10 aprilie am fost la majoratul unei verisoare de-a lui , am dansat , am ras a fost frumos pana vad ca se da bonlav si se purta aiurea doar pt ca erau prietenii lui in preajma . La 00:00 a zis ca trebuie sa plecam acasa ca ziua urmatoare are multa treaba , am zis si eu ca el . Dupa ce ma lasat pe mine acasa , mi-a zis ca doarme . Va dati seama cum m-am simtit cand a 2-a zis ma suna cineva care a fost acolo si imi zice: ''Vezi ca iubitul tau sa intors inapoi la pentrecere si sa sarutat cu o tipa , la 6 a ajuns acasa ! '' Atunci mi-am dat seama cat de retardat este si cat de mult l-am iubit si nu-mi venea sa cred ca primul baiat pe care l-am iubit , a facut asa ceva , defapt ceea ce ma oftica era ca acea fata nu era mai calumea ca mine .Atunci am zis sa nu mai pun suflet pt nici un baiat si il uram , desii in adancul inimii mele inca il iubeam !
Am ramas uimita de prostia acestui baiat !! Cand ai sa te intorci am sa-ti soptesc din nou la ureche : #Suge-ovali!