The Thunder

2.2K 144 35
                                    

Havada akşamdandır biriken bulutlar sonunda yağmura ardından rüzgarlara ardından büyük bir hava olayına terfi ederken Hogwarts'ta Sınıf Başkanları yatakhanesindeki genç bir kız, Hermione Granger korkuyla gözlerini açar.

Gece soğuk ve ıslak olmanın dışında ürkütücü ve seslidir. Gök gürültüleri şimşekler arasında aceleyle yatağından inen genç kız nefes almayı unutmuş bir halde hızla odasından çıkar. Ferah ve geniş lobide bir an durup etrafına bakar. Sol tarafın sonunda duvar boyunda büyük bir giriş kapısı sağ tarafın sonunda ise duvar yerine boydan boya pencere vardır. Cama baktığı sırada bir şimşek çakarken yutkunup karşı kapıya ilerler.

 

Derin bir nefes alıp yavaşça kapıyı tıklatır.

 

 "Ron," diye fısıldar ağzını kapıya yaklaştırarak. "Ron, aç kapıyı benim Hermione." Bir daha çalar.

"Ron!" der tekrar hafiften panik bir sesle. İnleyerek gözlerini kapatır gök gürlerken birisi seslenir.

 

"Granger?!" Hermione nefesini hızla tutarken korkuyla yerinden sıçrar, arkasını döndüğünde karşıdaki kendi odasının yanındaki oda kapısı açık Malfoy, cüppesi hala üstünde asasını kıza doğrultup ona bakıyordur.

 

"Lumos." Der. Sarı ışıkla birlikte gözlerini kısarak bir daha kıza bakıp ona doğru yürür. "Merlin aşkına saat gecenin 12'sinde bana dışarıda olmanı anlayışla karşılayacağım bir neden söyle." 

 

Hermione nedense saat gecenin 12'sinde kurulan uzun cümleleri anlayamayacağını düşünürken kendine gelemediğini fark edip önünde duran oğlana bakar.

 

"Malfoy ?" oğlan başını sallarken kız kaşlarını çatar. "Saat gecenin 12'sinde bana neden cüppeni çıkarmadığına dair mantıklı bir şey söyle ?" Bir şimşek daha çakarken lobi beyaz ışıkla dolar ve Hermione sarışın oğlanın sırıttığını görür.

 

"Seni ilgilendirmez." Asasını kaldırıp kızın korkulu yüzüne bakıp gözlerini kısar. "Sen ne yapıyorsun burada ?"

 Hermione sıkı bir seni ilgilendirmez sallayacakken dilini ısırır o an gök yine gürler, yutkunur.

 

"Ron..ona baktım." Oğlan alayla kaşını kaldırır.

 

"İlginç, ben de Weasley'in kapısının önündeyken bana baktığını sanmıştım." Kız gözlerini devirir.

 

"Ben," der nasıl açıklayacağını bilemiyormuş gibi. Sonra söylememeye karar verirken mırıldanır. "ben ona bir şey söyleyecektim." 

Oğlan sırıtır.

 "Bu saatte? Savaş mı var? Yoksa aşkını daha fazla içinde tutamayacağına mı karar verdin Granger ?" Hermione cevap yapıştıracak kadar dikkatini veremiyorken gözleri tekrar büyük pencereye döner sessizce. Ve yine bir şimşek çakar o korkuyla gerilerken gök gürlemeye başlar ve kız yutkunup karşısındaki oğlana döner. 

Malfoy kaşlarını çatarak ona bakar. "Weasley Gryffindor kulesinde bu gece." Hermione nerden biliyorsun bakışı atarken oğlan rahatça omuzlarını silker. "Hayatım sizinle ilgili açık arayarak geçiyor parfümünüze kadar biliyorum." 

The Thunder (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin