Se lasa noaptea peste California, momentul mult asteptat de C este aproape de inceput.
Prima lui victima isi face aparitia fiind atras in capcana, printr-o invitatie la o intalnire mai "hot".
C il atrage printr-un semnal luminos aparent incert catre el, rotile masinii se blocheaza intr-o mlastina. De nicaieri vocea lui C incepe sa rasune raspicat catre victima.
C: Ti-ai dedicat viata jocurilor de noroc. Ai omorat familii pentru a face rost de bani. Ai pierdut casa. Ti ai lasat copiii si sotia pe strazi. Este timpul sa platesti pentru toti.
Ai la dispozitie 120 de secunde pentru a iesi din propria-ti masina. Daca incerci sa accelerezi, explozibilul de sub capota se va declansa mai rapid, la fel si cel de pe usi. La torpedou ai 4 carti. 2 rosii, 2 negre. Joci de multi ani, sa vedem cat de bun esti. Care este oare combinatia perfecta pentru telecomanda care opreste explozia? Let's play.
Incepe numaratoarea inversa, secundele trec repede iar victima incepe sa introduca diferite combinatii de carti, apasa fremetic pe butoane insa niciuna nu este cea corecta. Rosu sau negru? Barbatul pierde timp pretios incercand sa gaseasca o alternativa logica.
Incearca sa deschida usa crezand ca povestea cu explozibilul nu este reala, cand un ticait incepe sa se auda. Sunetul era suav insa rapid. Timpul pana la explozie se scurge mai rapid.
Barbatul nimereste combinatia. 1 rosie si 3 negre. Telecomanda avea 6 butoane. Secundele se scurg rapid si decizia este grea. Care este butonul corect? 3 butoane declanseaza explozia, 1 opreste explozia, 1 opreste functionarea telecomenzii, iar ultimul nu functioneaza.
Barbatul este presat de timp, butoanele au culori diferite. Incearca sa gandeasca logic. Insa secundele ramase sunt 20. Viata lui atarna de un fir de ata..5..4..3..2..1..Barbatul apasa butonul corect..Dar prea tarziu. BOOM. Masina ia foc lasand in urma un nor mare de fum. Barbatul a ramas incarcerat in masina, fara viata, facut bucati. De resturile din masina atarna bucati de carne, mațe. Fata victimei era distrusa. Ochii erau deschisi, galbenii spre rosu, pielea inexistenta si carnea arsa aproape in intregime de culoare visiniu spre gri inchis. Craniul si dantura erau inca vizibile. Oasele erau acoperite usor usor de tot mai multa cenusa.
Cazul va fi anchetat de politie, insa nu au fost lasate urme.
Iar acesta este doar inceputul.