Öncelikle arkadaşlar bölüm geleceğinden baya geç yayınlandığı için Üzgünüm, internet bir süredir yoktu o yüzden yayınlayamadim ama ger neyse tatile giriyoruz artık sık sık final olana dek bölüm gelecek iyi okumalar:))
Bir önceki bölümün sonunu unutanlar okumayi unutmasin...
Emre ve duru!
Allah kahretmesin bunların burda bu şekilde ne işi var ateşe hızla dönmemle kızaran suratını görmem de uzun sürmedi, ateşe destek olmal istercesine bileginden tutarken o benim elimj öfkeyle geri iterek emreye bir tane yumruk attı, duru ve ben aynı anda o anki reflexsle çığlık atarken ateş emreyi sinirle yumruklamaya devam etti.Yüzünün her bir yanı kan olmuşken emre hala ve hala hiç karşı çıkmıyordu ateşe...Allahım bu çocuğun derdi ne niye oda ateşe vurmuyo suratı ne oldu öyle...duru aglmaktan kızarmiş suratiyla koluma yapışıp"azra lütfen ateşe de dursun...lütfen"dedi o yalvarırcasina çıkan ses tonuyla...ben hala donmuş gibi onları seyrederken duru saçlarini çekerek" yaa kimse yokmu biri durdursun şunu"diye haykırınca irkilerek ateşin bir kez daha emreye atacaği yumruğu kendim tutarak durdurdum.
Ateş durdurduğum elini iyice sıkarken kızarmış eline bir bakış atıp onun alev saçan gözlerine bakmaya başladım,"yapma.."dedim kısık çıkan sesimle ateş emreye tiksircesine bakıp"birakta şu pice kardesimi öpmek neymiş göstereyim"diyince gözlerimi yumup sakinleşmek istercesine 3 e kadar sayıp" yapma dedin ateş"diye uyarıcı bur şekilde konuştum, ateş tek kasinı kaldırarak" sen bana emir veremezsin...azra bak çok sinirliyim elimden bir kaza çıkmadan çek git başımdan"hahh bana vuracak hali yok her halde sinirle ona bakıp"naaparsın ates?...yapsana yaa... benidemj dövceksin...çekil emre sen şuradan"diyip emrenin yerden kalkmasina ön ayak gibi şeysinden oldum ateş sinirle bileğini benden kurtarip saçlarını yolacak gibj çekerken" azra sınırlarımı zorluyorsun kızım..." diyip emreye tekrar döndü ve"lan ben sana kardeşim dedim...kardeşimi sana emanet ettim..."dedi sonra sinirle gulerek...."ahh sen naaptin emanete hıyanet... gönül eylendirdin kardesimle.. bide o yetmiyor gibi gelmiş okulun kuytu köşesinde kardeşimle öpüşüyorsun"diyio kafasını iki yana sallayarak erkekliğine çok pis tekme atti emre yerde inlerken duru hemen yanina eğilip başında ağlamaya başladı.
Zilin çalmasıyla okuldakiler başımıza toplabirken ateş onlar yokmuş gibi konuşmaya devam etti" lan ona kardeşim bacım dediğini hatırlarım ben senin kalleş"diyil yüzüne tükürürken duru öfkeyle ayağa kalkıp kızarmiş suratiyla abisini göğüs tarafından iterek" yeter yaa yeter...benimde sevmeye sevilmeye hakkım yokmu haa"diyip sessizce ağlayarak küfür mırıldanırken ateş duruya tiksinerek bakıp" sana sevme diyen yok...ama uygun olani sev bunun gibileri değil" dedi yerde hala inleyen emreyi göstererek..."kızım benim senin gibi oruspu bur kardeşim yok anladinmi...git şimdi ne halin varsa gör"demesiyle durunun ağlaması artarken ben şaskınlik ve öfke karışımı ateşe bakarak sinirle göğsünden onu ittirdim.
"Sen ne diyosun ateş"dedim dediklerime inanmak bile istemiyordum ateşe salak salak gülüp"doğrulari" diyince içimden tekrar sakinleşmek için 3 e kadar saydim ki bu bu sefer başarılı olmadı"se...sen nasıl böyle biri oldun...ben seni çok yanlış tanımışım...yaaa o senin kardeşin kardesin sen ona nasıl o şeyi dersin....hele bide diğeri de en yakın arkadaşlarından....ahh inanamıyorum sana o zaman bende oruspunun önde gideniyim haa" diyil sinirle güldüm ve konuşmaya devam ettim"nede olsa seninle kaç kere öpüstüm dimj....benjm o kardeşim falan diyosun nasıl yapar diyosun...ama seninde bir sevgilin var ve farkindamisin bilmiyorum ama bende bir kızım benimde gururum var ateş benim anam babam yokmu?...Allahım yaa sinirlerim bozuldu"diyip saçlarımı karıştırarark durunun omzuna kollarımı koyarak"hadi gel biraz dolasalim nefes al"dedim duru hıçkırıkları arasında konusmaya başladı"tam.tamam...ama ..o..o"diyip emreyi gösterirken can ve toprağa bakıp"emreyi revire götürün baksınlar..."diyip duruyla beraber arkamda bana bir laf bile diyememis ateşi bırakıp gittik...tabi diyemezdi dediklerimde çok haklıydım..bunları derken bi gram bile pişman olmadım.
İnşallah beğenmişsinizdir...Yorum ve votelrinizi bekliyorum :)