De dag waar alles begon.

19 1 0
                                    

Op een mooie dag in de zomer vakantie zit Alice op haar bed rustig muziek te luisteren.

ze kijkt op haar mobiel het is 15.43u pfff zucht ze, Haar vriendin Ines zou langs komen maar ze is er nog steeds niet.

ze staat op en gaat de trappen af om even naar de wc te gaan.

terug gekomen van de wc hoort ze de bel gaan ze opent de  deur.

Daar ben je eindelijk zegt ze tegen haar beste vriendin Ines komt binnen.

ze groet even Peter en Sandra dit zijn de  ouders van Alice ondertussen haalt Alice een glas fruitsap voor Ines en dan lopen ze de trappen op om naar Alice's kamer te gaan en daar staat kelly dan de irritante zus van Alice weer.

Wat moet je?; zucht Alice.

Mag ik jou tabletlader vraagt ze; Waarop Alice antwoordt op voorwaarde dat jij mij en Ines niet gaat lastig vallen oké?

JAJAAA antwoordt haar zus.

Dan lopen ze haar kamer binnen Ines ploft neer op de zetel.

wat een mooie dag vandaag zegt ze Alice vraagt of ze zin heeft om vanavond film met haar te gaan kijken.

Ines antwoord direct met een ja want dat heeft ze erg gemist samen met zen twee naar de bios.

Ondertussen is het al 18uur s'avonds geworden...

Alice!!!Ines!!! komen jullie eten? vraagt de mama van Alice.

jaaa mammm we komen zo!

ze maken hun nog even op voor de bios en daarna lopen ze beide de trappen af naar de eetkamer.

Hmmm...PASTAAA! dit lusten ze beide heel graag.

ze gaan beide aan tafel zitten en beginnen te eten .

Mamss we gaan subiet naar de bios hopelijk amusseer jullie goed vanavond.

oh...wat leuk zeg en ja we zullen het gezellig houden amusseer jullie ook goed.

wanneer ze gedaan zijn met eten loopt Alice nog even naar boven daar haalt ze haar gsm en tas en  gaan dan naar de deur.

NIET TE LAAT THUIS ALICEEE!!!hoort ze haar ouders nog zeggen.

Het leven van het tienermeisjeWhere stories live. Discover now