Herşey Mehmet'in şöför olmasıyla başlamıştı.Patronu İpek hanımdı.İlk başta ikiside birbirinden nefret ediyorlardı.İpek hanımın babası Asım bey şöförü Mehmet'ten İpek'e bir ders vermesini istiyordu.Çünkü İpek hanım ne yaptığını bilmiyor ve hali hareketi yerinde değildi.Aslında Mehmet bir şöför değildi.Sadece Asım bey Mehmet'in babasının çoçukluk arkadaşıydı.Mehmet'in babasının adı Halil'di.Asım bey çoçuk iken biri ona bulaştığında onu koruyan kollayan Halil'di.Halil bey cömert,cesur ve daima güçsüzlerin tarafındaydı.Ne yazik ki Halil bey çok önceden vefat etmişti.Bu yüzden Asım bey şöför Mehmet'e güveniyordu.İpek hanım hiç istemiyordu Mehmet beyi.
İpek hanımın babası Asım bey Mehmet'e Dostuda olabilirsin diyordu.Mehmet ise hem şöförü hemde dostu.Anlaşamadıkları için Mehmet uzaklaşıyordu şöförlükten.Asım bey İpek hanıma eğer dedi benim kızımsan git arkasından gönlünü al dedi.İpek hanım arkasından gidip onu yakalayıp gözlerine bakıp özür dilerim Dostum olur musun ? dedi İpek hanım. Dostunmu siz ne bilirsiniz dostluğu diye tersledi.İpek hanım nereye giderse Mehmet'ide yanında çağırıyordu.Tabi İpek hanımın sevgilisi Mehmet'i kıskanıyordu.İpek hanımın sevgilisi Ceyhun'du.Evlenmeyi planlıyorlardı.Mehmet İpek hanımı bir yere götürdü deniz kenarına.Orada rakı,balık,meze yiyorlardı konu birden değişti.İpek hanım Mehmet'e dedi ki ''Gözlerime bakınca ne görüyorsun '' dedi. Mehmet ''Bunu söyleyemem'' dedi.Sonra evine bıraktı.Bir gün sonra ise Mehmet İpek'i mahallesine götürdü.Orda teyzelere bırakıp bir başka işine baktı.İpek halı yıkayıp muhabbet yaptı.Sonra Mehmet geri geldi işini bitirmişti.İpek'inde 1 gün sonra Ceyhun ile düğünü vardı.Ceyhun'un asıl evlenme sebebi ise kaybettikleri bir dava idi kısacası İpek'le para için evleniyordu.Mehmet İpek'i evine bıraktı.İpek Mehmet'e davetiyesini verdi.''Al mutlaka düğünüme bekliyorum''dedi.Mehmet ''Gelemem eğer gelirsem geceleri gözüme uyku girmez'' dedi.İpek o anda Mehmet'e karşı bir his duymaya başlamıştı.Mehmet deniz kenarına gidip rakı içiyordu.Arasam mı aramasam mı diye düşünüyordu düğünden bir gün önce ve birden Mehmet'e mesaj geldi.İpek'tendi ''Ben seni seviyorum,lütfen yarın gel beni kaçır ben seninle mutluyum eğer gelmez isen benimde gözüme uyku girmez''diyordu mesajda.Düğün gününe Mehmet gitti.Kaçırdı İpek'i.Asım bey böyle olacağını çünkü kızının böyle mutlu olacağını biliyordu.Artık dersini vermişti Mehmet ve evlendiler sonunda.