Konverzacia:
BadBoy: hola mi amigo
Kenz-Zieg: nerozumiem reči tvojho kmeňa
BadBoy:😨😨😨😨😱😱😱😱😱⁉⁉⁉
Kenz-Zieg: bože s kým si to pisem ????
BadBoy: s človekom ???
Kenz-Zieg: OMG
BadBoy: ....
Kašlem na to mám blbú a zároveň hrozne super náladu. Asi neviete prečo, ideme s Elis na koncert BAM(=Bars and Melody) a ten je o dva dni. 😣😣😣😄😄😄😄😄😄😁😁😁...
O dva dni neskôr
Obliekla som si :
Obula si :
Dnes je deň koncertu a ja som kôli mojej úžasnej sestričke hore ,ktorá na mňa vyliala ľadovú vodu. VŠAK Why Not ???No to jej jedno. Uz som na letisku teda presnejšie nastupujeme do lietadla. V lietadle som mala číslo sedadla 10a. Sedela som pri okne a vedľa mňa sedel pekný, ale že veľmi pekný chalan. Zistila som že sa volá Theo a má 16.(👆⬆🔝hore obrázok Thea) Prišli sme do Švédska do Stockholmu a ja som Thea zoznámila s Elis. Išli sme dovnútra a mne sa začala točiť hlava. Posledné čo som videla bolo ako sa ku mne skláňa Theo a Elis vola záchranku.
*********
O dva týždne neskôr
Pohľad Elis:
Už sú to dva týždne čo sa Kenz neprehrala som tu ja, Theo, Lara, Tara, Lessie, Clarissa, Jordyn a Connor.(Connor ⬆⬆⬆⬆myslím toho chalan nie psa 😂😂😂)
No ona sa furt neprebrala a pomedzi to som už stretla BaM=Bars and Melody a raz som musela ísť do nemocnice za Kenz a išli aj oni. Takže tu sídli sedí Leo aj Charlie mne sa viac páči Charlie a preto mu plačem do rukáva.Tak sorry ľudkovia ale nemala som čas mala som tréningy atď...
Dúfam že sa vám páči a napíšte meno ďalšej postavy (bude záporna) aj pohlavie pls 😂😂😂