PP Laiba
"Tringggg tringggg tringggggg"
Dat is de geluid van mijn telefoon , wejooww het is al Maandag awilie weekend is zo snel gegaan bhel raceauto. Mohiem ik sta op en kijk in de spiegel wollah wallen zo dik als ik weet niet wat.
Ik loop naar de badkamer en stap de douche in , na 25 minuten in de douche gezeten te hebben stap ik eruit en doe mijn dagelijkse routine gezicht wassen etc. Als ik klaar ben loop ik terug naar me kamer en pak mijn kleren voor de dag :
(Inplaats van hakken Adidas Superstar grijs want hakken zijn beetje 3ayek voor school vind je niet😂)Ik doe mijn makeup heel lichtjes en doe wat olie in me haar en vervolgens in een lage staart. Verder doe ik nog wat parfum op.
Dan loop ik naar beneden om ontbijt te maken en ik zie mijn lelijke broer Wassim aan tafel zitten. 'Sbah el ghir zusje" zegt Wassim Sbah el ghir broer zeg ik terug. "Waar is yemma" vraag ik. Zij is vroeg naar werk vertrokken zegt hij. "Oh saff en papa dan" . Die is ook vertrokken in de ochtend.
Oke zeg ik terug. Mama heeft wel msemmen gemaakt en in magnetron gedaan zegt Wassim. " zeg wollah " zeg ik terwijl ik ren naar magnetron om te pakken. En jahoor daar zie ik die lekkere pannekoeken liggen ufff zo lekker. Ik eet mijn pannekoeken gulzig op en drink ook nog een glaasje sinasappelsap. Ik geef mijn broer nog een knuffel trek mijn schoenen en vertrek dan naar de tramhalte.
'Aangekomen op school'
Ik loop naar mijn locker toe om mijn boeken uit me kluisje te halen en loop dan naar de aula want ik heb dan 10 minuutjes voordat mijn les begint.
En dan zie ik Chanaira en we geven elkaar de bestfriend blik ( je weet toch die blik als je je bestie lang niet gezien hebt 😂🤪) en dan rennen we naar elkaar en knuffelen elkaar helemaal dood. En mensen kijken ons aan alsof we net uit ufo zijn gekomen maar schijt aan hun ik heb mijn bestie 2 dagen niet gezien ja.
En dan komen er steeds meer kinderen bij en moet ik ze allemaal knuffel geven ( wollah soms geeft dat me echt sjnoen he dan moet je langs elke persoon om knuffel te geven en dat duurt jaren maar mohiem😂 back to the story) en vervolgens lopen Mijn bestie en ik naar ons lokaal.
Maar nee hoor Chanaira moet nog eventjes naar de automaat om chips en snoep te halen echte dikzak . Daarna lopen we naar de les precies wanneer we deur opendoen gaat de bel. Mevrouw Amoes zegt ja Laiba en Chainaira ga maar een briefje halen. Nee wollah me zegt Chanaira en ze loopt gewoon verder en gaat op haar plaats zitten en pakt haar chips en snoep en begint te eten ik ga ook zitten. Mevrouw amoes kijkt met een blik zovan wat doet deze (je weet wel die blik als je iets doet wat eigenlijk niet mag en die leraar geeft jou een blik van hoe durft ze dat te doen 😂) Nou ja zeg dat vind ik heel brutaal zegt Mevrouw Amoes.
'Ja wat fijn begin nou maar met je les eh damhert.' Zegt Chanaira.
Iedereen gaat stuk. Wollah daarom is zij mij bestfriend schijt aan iedereen 😂😂 ( behalve der ouders en familie etc.)PP CHANAIRA
15:45
Eindelijk uit woehoee mijn bestie en ik lopen naar buiten.
Dan zien we groepje jongens staan , en daartussen zit Khalid.
Ik pest Laiba altijd daarmee omdat hun zo cute samen zijn he gewoon qua uiterlijk en innerlijk. Ik geef Laiba een stootje en zodra ik die stootje geef geeft ze me gelijk een blik van bitch doe normaal want ze weet waarom ik dat doe vervolgens ga ik helemaal stuk.Daarna zie ik Ilyas mijn bestfriend hij is beste vrienden (eigenlijk neven) met Khalid dus als ik Ilyas ga groeten moet Laiba meekomen en als Laiba meekomt moet ze ook met Khalid praten want ze kan niet als een mogool daar zo droog staan. En als ze met Khalid gaat praten gaan ze op een dag nummers uitwisselen en als ze nummer gaan uitwisselen gaan ze op app praten en als ze op app gaan praten leren ze elkaar beter kennen en als ze elkaar beter leren kennen gaan ze elkaar leuker vinden en als ze elkaar leuker gaan vinden gaan ze een relatie krijgen en als ze een relatie krijgen gaat het dan (inshallah) lang blijven 2 jaartjes misschien en wanneer ze 2 jaartjes een relatie hebben zijn ze allebei 20 en als ze allebei 20 zijn kan Khalid haar ten huwelijk vragen en als Khalid haar ten huwelijk gaat vragen gaat ze ja zeggen en als ze ja zegt gaan ze trouwen en als ze gaan trouwen gaan ze kinderen maken en als ze kinderen gaan maken krijgen ze mooie kinderen en dan kan ik mijn levensplan die ik voor Laiba en Khalid had aan hun vertellen. Nou dat was mijn levensplan die ik bedacht heb voor hun. Mohiem back to toen ik stuk ging om die gezicht die ze me gaf nadat ik die stootje gaf toen ik Khalid zag. ( dat rijmt he rapper a neef ) Dan zeg ik ewaaa Ilyas lelijkerd ilyas zegt ewaa terug en dan zie ik hun ( khalid en laiba) een gesprek beginnen na ongeveer 5 á 10 minuutjes gepraat te hebben lopen we naar de tramhalte. Zullen we even langs Appie gaan ik wil chocola , snoep enzo halen zegt Laiba . Jaduh kom zeg ik.
'Aangekomen in appie'
Ik pak energy , 5 zakken chips van 48 cent van albert heijn (die ene die op patat lijken van paprika die kleine zakje) nog wat milka repen , zakje redband en ik ben klaar . Laiba pakt hetzelfde.
We rekenen af en pakken dan de tram naar huis.Aangekomen thuis
PP LAIBA
16:30
Pff eindelijk thuis,ik ging nog eten halen met Chanaira.
Ik doe me schoenen uit en breng snel mijn tas naar boven en ren dan weer naar beneden. Ik was mijn handen en loop dan naar de woonkamer met mijn eten , doe de tv aan start Netflix en kijk me serie terwijl ik dat doe krijg ik een berichtje van Chanaira met de vraag of ik veilig thuis ben
My sister ❤️👩❤️👩 - ben je veilig thuis babyyy??
My sister ❤️👩❤️👩 - hallo reageer eh damhert
Ik - ja ik ben thuis😂
Ik. - loveyou baby haal me morgen op 😘
My sister ❤️👩❤️👩 - ja als ik vroeg wakker word hoop het voor je leven love you to my bitch 😘 ciaooo baby ik ga lekker chappen 👋🏽👋🏽👋🏽
Ik. - doei babyyyIk besef me nu hoe blij ik met haar moet zijn he ze is zo aardig lieff beschermend grappig 😂 en als iemand iets bij me doet steekt ze diegene zomaar neer😂😂. Ik word uit me gedachte gehaald als ik de deur open hoor gaan. Ik zie me moeder verschijnen.
Yemmaaa!!!! Schreeuw ik blij. Ik knuffel haar bijna dood en geef haar veel kusjes. Ze lacht "rustig hbiba " ik heb je gemist yemma zeg ik.
Ik jou ook sgatje inou zegt ze ga nu maar opfrissen het gebed doen en kom me dan helpen koken. Saffi mama zeg ik.
Ik loop naar boven ga de badkamer in met mijn telefoon , zet muziek aan ( aymane serhani - nebghi djini bsurvet) en stap vervolgens de douche in na het douche reinig ik nog me gezicht goed doe me haar in een lage staart , loop naar me kamer. Doe me gebedskleding aan en begin met het gebed. Als ik klaar ben loop ik naar beneden om me moeder te helpen met eten maken.
Ik zet wat Marokkaanse muziek op ( hasta luego - zouhair bahaoui) mij moeder en ik gaan helemaal los op de muziek tijdens het koken. Tijdens het dansen komen Wassim en mijn vader binnen we beginnen te dansen allemaal (wollah ik geniet van zulke momenten). Als we eindelijk klaar zijn met koken. Gaan we lekker eten.
En dan maakt iedereen zich klaar om te slapen
——————————————————————————————————————
Nou dit was dan de eerste "officiële" deel.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en niet te vergeten te stemmen !❤️😘
Dankjewel voor het lezen
Xx schrijfster
JE LEEST
That's My Bestie
Teen FictionDit boek gaat pver 2 beste vriendinnen Laiba & Chanaira die heel veel meemaken. Lees vooral het boek om meer te wetne te komen!❤️😘