4

2.4K 85 23
                                    

-

* Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin. 

* Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım! 

* Kapatmaya gücünün yetmeyeceği kapıyı ardına kadar açma, açmaya yüzünün yetmeyeceği kapıyı da tamamen kapatma. 

* Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım hâlbuki bütün numaralar sendeydi.

* Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın. 

* Bana yol vermeyi düşünmeden önce, sana verdiğim yolda yürümeyi öğren. 

* Ne kadar sevdin diye soruyorlar. Hep aynı cevabı veriyorum, "HAK ETMEDİĞİ" kadar. 

* Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış. 

* Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi. 

* İkinci bir şans mı? Tabi; istersen kampanya da yaparım senin için yüzsüz, gurursuz, vade farksız. 

* Yalnız olmak, yanlış kalpte olmaktan iyidir.

* Gideceksen git, inan beddua bile etmem sana. Bilemem çünkü isabet eder mi ikiyüzlü suratına? 

* Kralına yol verdim soytarısıyla uğraşamam. 

* Sen! Pardon siz mi demeliydim? Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim? 

* Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz. 

Kapak SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin