TANITIM

8 0 0
                                    


Medyada ki su

SU ;18 yaşında güzel bir kızdır.Adı kadar masum, saf , temiz, durudur. Hayatta ki bütün umutlarını   yitiren babası tarafından her gün dövülen bir kız . Annesi doğumunda ölür ve bu yüzden de kardeşleri ve babası etrafındaki herkes onu suçlar ve hiç kimse onu sevmez .Babası onu sürekli kullanır her şeyi ona yaptırır.çok güzel kızdır kocaman gözleri , pürüzsüz yüzüyle etrafına ışık saçar Babası ona fazla önem vermediği için çok zayıf ve çelimsizdir...

TOPRAK ; 24 Yaşında bir delikanlıdır.Ailesi tarafından sevilen sayılan bir kişidir ama son zamanlarda hiç eve gelmeyen sürekli barda vb yerlerde takılıp durur. Yakışıklı ,karizmatik,çapkın ve öfkeli biridir..


ALİ (SUYUN BABASI);Karısı ölmeden önce Ailesine bağlı karısını ve çocuklarını seven biridir iki çocuk babası ve bir de Ailesine yeni katılacak olan birey le üç çocuk babası olacak.1996 de karısı doğum sırasın da ölmesiyle her şeyi altüst oldu.o günden sonra ev her gün içip içip gelen ve her geldiğinde karısının ölümüne sebep olan kızını dövüp taciz eden birisine dönüştü.

EMEL( Suyun Ablası ); Su dan nefret eden ve ondan kurtulmak için her şeyi  göze alır. Babasının kızıdır ...

MURAT(Suyun Abisi); Acımasız bir o kadar da suya acıyan ama babası olduğu için suya yardım edememektedir...

NAMIK BEY ( Toprağın Babası); Ünlü bir iş adamıdır. Bunun yanında zengindir. Holding başkanıdır.Bir tane çocuğu vardır ve onun iyliği için her şeyi yapar ve karısını çok sever ve önem verir...

MERYEM HANIM(Toprağın Annesi); Çok iyi kalpli oğlunu ve eşini seven biridir...

"Arkadaşlar bu benim ilk kitabım inşallah  beyenirsin "

SU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin