Prológus

178 19 7
                                    

-Dina gyere kicsit.-hallottam legjobb barátnőm hangját. Jelenleg az új szomszédokat bámulta, elméletileg látott egy helyes fiút bemenni pár órája azóta nézi az ablakát. Én meg azóta forever alone-ban nyomom. Felkászálódtam a puha ágyból és unott fejjel kinéztem az ablakon.
Kint már sötét volt és égett a lámpája így pont kirajzolódott alakja. Vékony, magas. Csak ennyit tudtam kivenni az árnyékból.

- Szólj ha a függönyt is elhúzza.- mondtam gúnyosan.

-Edina ne legyél már ilyen nyávogós. Eskü egy ribire hasonlítasz.

-Joh, joh. Bocsánat. Igy nem tudom megállapítani, hogy jól néz-e ki légyszives majd szólj ha elhúzza a függönyt, hogy meg tudjam nézni.- kulturáltam magam.

- Mindjárt jobb.- dicsért mint egy kutyát. -Majd szólok.

Vissza feküdtem, de telefonom már is tele volt üzenetekkel.

                                                                   
Markie🤙😍:                    Dinus🖕💕:

Hallod Dina?

??🙄

Tudod van ez a bandánk...

Jaja, hülye még nem vagyok.

És képzeld most derült ki, hogy lesz egy új tag. Már nem hatan vagyunk.🙅 Őt is kicsináljuk idegileg.😂

De fasz vagy.😂❤️

Köszönöm. Egy ribitől ez megtisztelés.🖕💕

Kinyírlak Tuan.

Gyere várlak az ágyamban. Ott kinyírhatsz.😏🙈

Utállak.😾

Én is Cicám.❤️

Ahhj...

Majd alattam sóhajtozz Babám.💋

Kapd be.🖕🖕

Szívesen.

Itt hagylak.

Inkább gyere át.

Inkább mesélj az új srácról.

Hát oké.
Én sem tudok sokat csak annyit, hogy Thai és állítólag kurva helyes.

Ohh igazán?😏

Mondom csak ÁLLÍTÓLAG.

Valaki féltékeny?

Nem vagyok féltékeny.
De én biztos jobban nézek ki.

Egómaciiii.

Markie🤙😍 becenevét a következőre változtattad: Egómacim❤️🤙

Egómacim ❤️🤙 a következőre állította a becenved: Ribim😏💕

Menj a faszomba Mark.

Te kezdted.😏

😒😒

Nah most mi van?

😒😒

Ohh szóval hallgatunk... Igazán...

😒😒

Jó ha nem hagyod abba most én is hallgatni fogok.

Abba hagytam.

Reméltem is.

Pill. Cloe valamit kiabál.😒😂

Oks.😂
                                                                    

-Igen?-fordultam a láng vörös fejű lány felé.

-Láttam. Te úr isten ez egy félisten. Nézd meg.- oda mentem és az említett irányba néztem.

- Hát az tény, hogy kurva helyes. Ezt nem tagadom. De nekem ott van Mark.

-Megint együtt vagytok?

-Igen megbeszéltük, de már egy hete kibékültünk. Fel sem tűnt.

-Hát a fiúk turnéznak így nem.

-Jogos. De hála isten holnap már itthon leszenek. Képzeld Markie mesélte hogy lesz egy állítólag nagyon helyes új tag a bandában.

-Ohh....- mosolygott perverzen.

-De neked nincs ott Yugyeom?

-De, de azért nézni szabad.- tette fel kezét védekezően mire csak elnevettem magam.

- Idióta.- nevettem még mindig. Majd újra a fiúra szegeztem tekintetem. Barna haj, szép kerek szemek, kocka has kidolgozott felső test. Tényleg félisten. De Makr is. Nagyon szeretem őt is. Még mindig a srácot bámultam amikor elkaptam a tekintetét. Azt hittem ott ásom el magam. Egy pasit kukkolok Jézusom. Csak elmosolyodott mire én leestem a párkányról. Istenem de édes mosolya van. De Marknak helyesebb. Igen Edina szedd össze magad.

-Mivan?- nézett rám aggódóan Cloe.

-Semmi. Elment az ablakból.- hazudtam és elhúztam a függönyt, de még egy utolsó pillantást vetettem rá. Még mindig engem nézett és mosolygott. Megpróbáltam közömbösen inteni neki, de megelőzött. Integetett aztán elhúzta a függönyt. Annyira meg voltam szeppenve, hogy csak mosolyogni tudtam. Szegény biztos hülyének nézett...

Sziasztok.
Megint új profilom van. Itt is elkezdtem könyveket írni és remélem tetszik. Ha igen vote és komii. Remélem sok régebbi követőmmel is találkozom.

xoxo

What!? I'm Not Your Girlfriend!! || BamBam ff. || /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now