-Mark!- borultam, most érkezett barátom nyakába. Szorosan magához ölelt, majd egy picit eltolt, hogy csókba invitáljon. Lassan mozgatta forró ajkait enyémen, nyelvével végig nyalata alsó ajkam ezzel bejutást kérve, amit kérdés nélkül megadtam. Mosolyogva váltunk el egymástól.
- Hiányoztál.- kapott fel, mint egy mennyasszonyt. Mielőtt elidult volna velem még egy gyors puszit nyomott ajkaimra, majd a nappali felé vettük az irányt. Leült a kanapéra és ölébe helyezett, én még mélyen beszívtam illatát.
- Jó reggelt Mark.- jött le Cloe álmosan, kis fázis késéssel, de feleszmélt, hogy kinek is köszönt. -Mark!? Máris itthon vagytok? És öhm mond csak... íze...
-Kint van a bejáratnál.- végig se mondta, de Cloe már eltűnt a szemünk elől.
-Nah és ismeritek már az új tagot?
-Jah. Ma hajnalban találkoztunk vele, azért értem ide csak most.- magyarázott.
- És igazak a teróriák? Tényleg olyan helyes?
- A lényeg, hogy én helyesebb vagyok és te nem találkozhatsz vele.
-Azt hiszed elhagynálak?
-Hát ha meglátod biztos. De én helyesebb vagyok.- mondta el sokadjára.
-De akkor meg miért aggódsz, ha helyesebb vagy?- idegeltem tovább. Derekamat lenyomta a kanapéra és fölém feküdt. Kezeivel fejem mellett támasztotta, és alig pár centi választotta el ajkaink.
-Tudod Dina... Jobb félni mint megilyedni.- nyomta számnak övét. Hosszú csókunk kopogás zavarta meg.
-Nyitom.- álltam fel.- Sziasztoook!- öleltem meg a fiúkat egyesével. Aztán megtorpantam. A helyes szomszéd srác állt velem szemben.
-Kunpimook Bhuwakul , a Got7 hivatalos új tagja. De neked csak BamBam.- nyújtotta felém kezét. Remegő kézzel elfogadtam. Te Jézus isten!! Hát már értem Mark mitől félt. Közelről még helyesebb mint tegnap.
-Edina Chumtong.
-Ohh szóval te is a házából származol.- kacsintott. - Edina...hmmm... Jól hangzik a család nevemmel. Nem sok idő múlva úgy is az lesz a család neved.- teljesen meg voltam döbbenve. Ugye most nem arra célzott, hogy egyszer majd az övé leszek és elvesz? Mondjunk nem bánnám. Edina! Hülye! Ott van Mark!!
-Akkor majd megismerném azt az Edinát. És csak félig vagyok thai. Félig magyar vagyok.
- Keverék? Nem baj. -kacsintott. Hogy minek nevezett?!- Jobban ismered azt az Edinát mint hinnéd.
-Igen lehet, hogy én jól ismerem, de te nem. És Edina tud bunkó is lenni.- fontam össze karom.
-Azt majd meglátjuk.- nevetett. Félre álltam autóból, hogy be tudjon menni. Mikor elment mellettem bele markolt seggembe és a fülembe súgtott.
-Mond meg Marknak, hogy élvezze ki minden percét, hogy vele vagy, mert nem fog sokáig tartani, ha itt vagyok.
-Huu te kis... Kis...
-Igen. Én kis?
-Kis...kis.. ahhj.
- Én is így gondoltam.- haldt tovább mellettem.
Kis idő múlva én is vissza mentem a többiekhez. Faszfej...akarom mondani BamBam valmit épp mesélt nekik amin egyszerre nevettek fel. Cloe is. Aztán rám nézett én meg olyan "azt hittem barátok vagyunk, hogy tehetted ezt" nézéssel fontam össze karom. Szerencsére felfogta mi a szitu így felállt barátja öléből és oda jött. Mi meg suttogva hátráltunk amíg a konyhába nem értünk. Épp ideális volt, mert a többiek látó határon belül vannak, de senki sem hall minket.
YOU ARE READING
What!? I'm Not Your Girlfriend!! || BamBam ff. || /SZÜNETEL/
Fanfiction"- Idióta.- nevettem még mindig. Majd újra a fiúra szegeztem tekintetem. Barna haj, szép kerek szemek, kocka has kidolgozott felső test. Tényleg félisten. De Makr is. Nagyon szeretem őt is. Még mindig a srácot bámultam amikor elkaptam a tekintetét...