După școală, m-am dus acasă cu Drake, fără ca mama să știe că el este la noi acasă.. De obicei nu prea își dă seama de prezenta lui.
Drake: -Hei, Will, te-ai gândit ca fata aia este vreo ciudata antisociala? Adică, ai grija, frate, cine știe ce nebuna mai e și ea
Will: -Stai calm, nu cred ca mama invita la cina pe oricine, probabil i-a cunoscut pe oamenii ăștia.
"WILLLL, AU VENIITTT" strigă mama ca disperata de la ușa de la intrare. Când am coborât, am văzut o...era brunetă, cu niște ochi căprui foarte sclipitori, purta ochelari, avea parul creț și lung, despletit, era destul de frumoasă. M-am dus la ea și am început să îi vorbesc.
Will: -Hei, Bună, eu sunt Will, încântat
Hannah: -Bună.. Eu sunt Hannah
Mama: -Oh, copii, văd că deja ați făcut cunoștință, haideți să ne așezăm la masă și puteți continua să vorbiți acolo.
Ne-am așezat unul lângă altul, iar eu nu mă puteam opri din a nu mă uita la ea.. Era cea mai frumoasă fata pe care am văzut-o vreodată. Fără să vreau am văzut că are doar un singur cercel, cu o litera.. Un H, de la Hannah. Oh, revino.ți Will, ce naiba.. Observi și cele mai mici detalii la fata asta, potolește-te!!! Ești un ciudat.
Tot restul cinei nu ne-am vorbit, pur și simplu îi ascultam pe părinții noștrii cum râdeau la bancurile spuse de tata.
Mama: -Deci, Will, Hannah va învăța la școala ta și cred ca ar fi drăguț dacă ai prezenta-o prietenilor tai și dacă ai ajuta-o să se integreze mai bine.
Will: -Da, sigur.
Când au plecat, m-am dus în camera mea, unde mă aștepta Drake, i-am povestit tot ce se întâmplase.
Drake: -Stai... Deci nu pot sa cred... Ești... Îndrăgostit, Will, îți place de Hannah
Will: -Taci, Drake, de abia ce am cunoscut-o, îmi place doar cu arată, e ceva normal
Drake: -Nu și pentru tine, niciodată nu ți-a mai plăcut de o fată... La aspect ma refer.
Will: -Drake, ne vedem mâine, ok? Vreau sa dorm
Drake: - Ok, ne mai vedem frate.
Când a plecat, a ieșit pe geam, iar eu m-am dus să îl închid, dar am constatat ca îi puteam vedea camera Hannei de acolo, o puteam vedea pe ea.. Stătea la birou și scria într-o carte... Un fel de jurnal, era îmbrăcată într-o pijama roz și avea parul prins într-un coc lejer cu două șuvițe lăsate la vedere. Dintr-o dată, în camera ei intră mama acesteia care îi spune că trebuie sa se culce. Hannah stinge lumina și se baga în pat.
Eram atât de nerăbdător să o văd mâine pentru a-i face cunoștință cu Drake, Max și Lucas.
Hannah m-a uimit, pur și simplu simt că e ceva în legătură cu ea... Nu e ca restul fetelor... E speciala
CITEȘTI
That strange girl..
FantasyÎn această carte este vorba despre Will, un băiat de 14 ani îndrăgostit de vecina lui, Hannah. Acesta începe să se gândească într-una la ea, ba chiar să o spioneze și constată niște lucruri uimitoare care îl fac să o iubească din ce în ce mai mult.