Birden onun sesi ile irkildim. ''Üzgünüm Megan gerçekten özür dilerim.Seni kırmak istememiştim fakat benim olmanı istiyorum.Herşeyden çok ama çok istiyorum.''
Onu ellerimle iterek kurtuldum.'' Lanet olsun Frank ! Hala bunlarımı düşünüyorsun ! Defol hayatımdan ! '' Ağlayarak ordan yürümeye başladım.Arkamdan gelmiyordu.Aslında gelmesini istemiştim ama gelmiyordu işte.Beni çok üzmüştü.Ona kızgındım.Hemde Çok kızgın.Böyle dalgın düşüncelerle yürürken birden belimde bir el hissettim ve korkuyla arkamı döndüm.
''AĞAAĞAĞAAĞAĞAĞAĞAĞ'' eliyle ağzımı kapattı ve diğer eliyle sus işareti yaptı.AA tabi bu Frank.
hemen kafamı onaylarcasına salladım ve elini dudaklarımdan çekti.Korktmuştum.Hemen ona ne var dercesine bakışımı attım ve ''oturalım şöyle '' dedi.
Hemen arkamızdaki banka oturduk ve onun konuşmasını bekledim.
'' Megan ben gerçekten çok özür dilerim seni üzmek gibi bir niyetim yoktu ama--- sözünü keserek:
''Ne var Frank.Yeter artık rahat bırak beni.Yazdan beri rahat bırakmıyorsun yeter . '' dedim normal ses tonuyla.
''bak Megan anlamıyorsun . Sadece---
''Sus Frank . Artık biraz da olsa rahat bırak beni.Kararımı yalnız başıma vermem gerekiyor.Hoşçakal''
''Megan ! SENİ SEVİYORUM ! '' dedi arkamdan bağırarak .İçimden güldüm .Eve Doğru İlerledim.
Yorulmuştum.Kendimi Direk yatağa attım ve uykunun huzurlu kollarına kendimi teslim ettim.
Uyandığımda sabah olmuştu ve saat 09:30 du . Yataktan kalkmak istemiyordum.Fakat bu keyfimi bozan lanet olası zil oldu.Aşağı inip kapıyı açtığımda karşımdakiyle gözlerimi pörtlettim.
HA ?
SELAM KELEBEKLERİM :)) YİNE YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.:))) FAKAT OYLAMIYORSUNUZ BUNUN İÇİN YENİ BÖLÜM GEÇ GELECEK. :))) ♥☺ HERNEYSE BU BÖLÜME FAZLA VOTE GELİRSE YENİ BÖLÜM ERKEN GELİR :)) SİZLERİ SEVİYORUM .:))))))) ÖPÜLÜYORSUNUZ :** :)) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOYFRIEND
RomanceMegan Late ve Frank Corinne'in arasinda gecen tutku. Asla Bitmeyecek Bir Haz .