SON VEDA♠

30 2 2
                                    

Daha 19 yaşındaydı gençliginizin en tatlı yılıdır yani yada öyle sanılır, 19 yaşındaki bir insan en kötü ne yaşaya bilir ki , Ruhunu bedenini kaybedecek kadar ne yaşamış olabilir.Tabi ki ayrılık ,birini unutamamak kendimi çok zavallık hıssetmemi sağlıyor.
Benden çok saçma bir nedenden dolayı ayrılan çocuğu düşünebiliyordum hala. Bunalımdayım kimsenin onun gibi olamayacağını düşündüğümü itiraf ediyorum artık. Gecelerin bu kadar karanlık olduğunu bilmiyodum acının bedene bu kadar zarar vermesi ruhumu kaybetmeme yol açıyordu, artık zordu yaşamak sevdigin adama topragın altındayken seslenmek , birdaha dokunamamak , o gülen gözlere birdaha bakamamak zordu , 3 yıl olmuştu ama acısı hala dün gibiydi , kafayı yemiştim sanki her an çıkıp gelecekmiş gibi bekliyordum, uyan sevdigim adam uyan uyumak sana yakışmıyor , kokunu özledim , en çokta sarılmanı diyemedim. Hayel kurardık en güzel gelin sen olacaksın derdi ne oldu hayellerimize , hani gitmem diyordun biz başkayız diyordun, omzuma kokun sinmis hayaller kurdgumuz omzumda göz yaşı dolmuş , belki seninle kayla ve meriç olamadık ama en güzel biz sevdik sen rahat uyu 19 yaşım yerin hep sol yanım...

Özlemişim yine seni , yine gelmişsin aklıma , acın sızlıyordu dayanakcak gücüm kalmadıgını düşünüyordum, saat gecenin 12 'si ancak alkolle yatıştıra bilecegimi düşünüyordum , bir meyhaneye girdim kafamı toparlmaya calışıyordum...

🔥🔥 RUHUMUN İSMİ🍷🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin