Operasyon

303 21 1
                                    

Fethi'den:

Operasyon için boş bir depoya gelmiştik.Herkes kendine dikkat etsin dedikten sonra yerimizi aldık.Benim ve Eylem'in görevi aynıydı.İkimiz de keskin nişancıydık.

F:Eylem
E:Hı
F:Dikkat et kendine
E:Tamam sen de

Neden böyle bişey dedim bilmiyordum.Çolağın adamları bomba attı ve ben etrafa bakarken bomba tam benim yanımda durdu.Eylem ani bir hareketle bombaya tekme attı ve bomba atan kişinin yanına geri döndü orada da patladı.Ben tip tip Eyleme baktım şoku atlatınca adamları teker teker indirmeye başladık.Operasyon bitiminde sorguya Eylem ile beraber girdik.

F:Çolak füzeleri nerde saklıyo konuş!
X:Asla öğrenemiceksiniz.

Adam böyle söyleyince sinirlenip adamı dövmeye başladım adam bayıldı ben hala dövüyordum.En sonunda Eylem kolumdan tuttu kafamı çevirdim ona baktım.O kadar yakındık ki konuşsak dudaklarımız birbirine değecekti.Kafasını geriye çekti ve

E:Yeter artık dur ölecek konuşması lazım
F:Tamam

Adam en sonunda uyanınca konuştu.Sonra Eylem ile beraber TV odasına gittik.

Eylem'den

Fethi ile gidip oturduk.Yan yana oturuyoduk yanımıza Erdem Yarbay geldi tebrik etti hepimizi.Biz de teşekkür ettik.Ortam çok sessizdi ki sessizliği Keşanlı bozdu.

K:Aga ben çok sıkıldım bişeyler yapak
A:Tamam D-C oynayalım

Ben durur muyum? Hemen lafa atıldım.

E:Nazlı ve Bahar da gelsin arayım onları da.

Herkes gelsinler dedi.Nazlı ve Baharı aradım onlar da geldi.Ve oynamaya başladık.Şişeyi Fethi çevirdi benle Ateş arasında durdu.

E: D mi C mi?
A:C
E:Hmm.. Sevdiğin kızın ismini söyle.

Ateş biraz durdu.Sonra

A:Of dayanamicam.Nazlı ben seni çok seviyorum yaa

Nazlının biraz gözleri doldu bende dedi ve sarıldılar.

E:Hadi devam edelim.

Şişeyi ben çevirdim Keşanlı ile Fethi arasında durdu.

K:D mi C mi?
F:D
K:Eski sevgilini anlatsana aga hep merak etmişimdir
F:Seda'ydı adı.Onu çok severdim.Bir gün onu en sevdiğim arkadaşımla bi kafede gördüm.Elleri birleşikti ve sonra öpüştüler.Baya şiddetli bi kavga ettik sonra da ayrıldık.

Fethiye baktım gözleri dolmuştu.Sonra kalktı.

F:Siz oynayın,ben çok yoruldum iyi geceler.

Tim:Sana da.

Öyle gitmesini istemezdim.Hemen ben de kalktım.

E:İyi geceler yoruldum ben de uyuycam.

Fethi'nin odasına gittim.Kapıyı çaldım.

F:Geel

Gözlerini sildi bana pek belli etmemeye çalışarak ama ben anladım.Yanına oturdum.

E:Biliyo musun benim de eskiden bi sevgilim vardı.Hep yanında olucam seni hiç bırakmicam derdi.Ama aldattı beni sonra da s*ktirdi gitti.Günlerce,aylarca ağladım.Ama hayat devam ediyor.Boşver,kendileri kaybetti.

Sonra Fethi bana sarıldı.

F:Teşekkür ederim.İyi ki varsın Eylem..
E:Sen de
F:İyi geceler
E:Sana da

Öyle dedikten sonra odama gittim.Ve olanları düşünerek uykuya daldım.


Evet arkadaşlar bu bölüm de bu kadardı umarım beğenirsiniz.Fikir ve önerileriniz varsa yorumlarda belirtebilirsiniz😊😊

SOL YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin