" Sana yardım etmeyeceğim John ."
Elinde bıçakla bekleyen John sırıttı . Bu yazılım ustası kız ona yardım etmek zorundaydı .
" Yardım etmezsen seni bu ara sokakta şimdi öldürürüm Türk Güzeli ." dedi John .
Artemis ona yardım etmeyecekti. ' Keşke dünyanın en iyi kodlayıcısı seçilmeseydim ' diye düşündü . O lanet yarışmadan da gazeteden de nefret ediyordu .
" Etmeyeceğim John . Ne yaparsan yap ."
John kaşlarını çatarken bir kağıda bir şeyler yazdı . Hemen sonra ise bıçağı Artemis 'in bacağına not ile birlikte sapladı.✔️✔️✔️
Sebastian Stan sabah yürüyüşünü yapmak için çıktığında saat henüz altıydı .
Bu saatte sokaklar bomboş olurdu. Sebastian boş sokaklarda yürümeye bayılırdı .
Marissa 'nın marketine gitmek için ara sokağa saptı . Hava çok güzeldi .
Biraz yürüyünce bir kıza rastladı . Bacağından bıçaklanmış bir kıza . Kızın saçları siyahtan griye doğru renk değiştiriyordu .
Sebastian hemen kızın yanına koşup nabzına baktı . Yavaştı ama atıyordu . Eliyle nabzına bakmaya devam ederken ambulansı aradı .
Ambulansı beklerken kızı inceledi . Bu griye dönen saçlar ona birini hatırlatıyordu . Emin olmak için kızın avcuna baktı .
Ok dövmesi vardı . Bu kız kesinlikle Artemis'ti . Üniversitedeyken en yakın arkadaşı olan deli ve bir o kadar zeki Türk kızı . Sürekli virüs yazılımı yazıp sınıftakileri delirten kız .
Sebastian 'ın hayatı boyunca aşık olduğu tek kız .