Chapter 5

22 0 0
                                    

06:55u
Pfff weer die wekker.. ik zet hem af en sta rustig op. Ik ga naar de badkamer en verricht de kleine wassing voor het gebed.
En voor de mensen die denken waarom heb je de dagen ervoor niet gebid, ik had mijn regels dus jaaa.

Ik ging naar mijn kamer en deed mijn gebedskleding aan en begon aan het ochtendgebed.
Ik ruimde mijn gebedsmatje op en zocht kleren voor school uit.
Eumhhh vandaag gaan we voor een jeanshemdje met en zwarte broek.

Ik ging nog even langs mijn broers hun kamers en maakte ze wakker.

Ik liep rustig naar beneden en zag dat mijn mama alles klazr had gezet voor het ontbijt. Wat hou ik toch van haar.

'Mirmengjesi mami' zei ik.
(Goeiemorgen mama)
Ondertussen kwamen Endrit en Florian ook aan tafel zitten. 'Goeiemorgen ezelsss' riep ik naar ze lachend. 'Zwijg fkng majmun(aap)' zei Florian chagarijnig. Howw die is slecht uit bed gekomen..

We aten met z'n allen het ontbijt en ging naar de gang om mijn schoenen aan te trekken. Ik kuste mijn mama snel wanneer ik Endrit al hoorde toeteren. Ik liep als een gek naar de auto. En jaa hoor weer gaan we los op albaneze muziek onderweg naar school.

Ik stapte af en liep meteen naar Floriana en Fjolla. Gaf ze beide en dikke knuffel en een kus. We kletsten wat bij tot de bel ging. We liepen samen naar de les en besefte toen pas dat ik niet naar mijn locker ben geweest om mijn boeken te pakken.
In de klas ging ik naar de docent en vroeg of ik snel mijn boeken kon gaan halen en hij knikte. Gelukkig maar...

Ik was net bij mijn kluisje aangekomen tot ik mijn naam hoorde. 'Dianaa' hoorde ik een bekende stem zeggen.
Ohneee laat het niet Elmir zijn.
En jaa hoor het was elmir.

'Heej Elmir' zei ik verlegen. 'Heej Diana' zei hij schattig. 'Eumh, is er misschien iets dat je me riep' zei ik zacht. 'Ahjaa dus, die dag toen we hebben gepraat in de gang weetje nog?' Vroeg hij. 'Hahah jaa' lachte ik. 'Nadat jij al weg was moest ik terug langs die richting gaan en zag toen dat je sleutels op de grond lagen, waarschijnlijk nadat je tegen me botste.'
'Ahjaa ik dacht al dat ik ze kwijt was. Bedankt om het terug te geven.' Zei ik lief.
'Graag gedaan schoonheid.' Zei Elmir.

Omgg wtf zei hij nu schoonheid tegen mij?? Je kunt het al raden ik ben zeker helemaal rood nu. Ik kijk gewoon heel den tijd naar de grond.

'Waarom ineens zo verlegen?' Vraagt hij lachend.
'Eumh nee hoor ik ben niet verlegen.' Zei ik maar. Ik zag zijn grijns op zijn gezicht al. Pff waarom doen jongens dat altijd.

Ik voelde hoe hij mijn kin omhoog deed.
Toen ik in zijn ogen keek zei hij 'We kennen elkaar niet zo goed, maar voor mij hoef je je echt niet te schamen hoor. En tjah we kunnen altijd wel afspreken om elkaar te leren kennen he.'
'Hahah dat is lief en umhh ik zal erover nadenken. Maar ik moet nu snel terug naar de les.' En wou weglopen tot hij me terug riep.

'Diana?' Zei hij. 'Jaa wat is er?' Beantwoorde ik hem. 'Umh was je niet net bij je locker om je boeken te pakken?'
'Owjaaa hahaha zo dom van mij' zei ik lachend. Ik zag dat hij ook begon te lachen. Ik pakte snel mijn boeken en vertrok, totdat hij me tegenhield en zei 'doeii Diana schoonheid' en hij knipoogte.
Wat is het schattig als hij knipoogt.
'Umhh doei Elmir.' Zei ik stotterend.

Ik liep zo snel mogelijk naar de les en toe ik binnen ging zei de docent al direct 'Seg diana waar bleef je zo lang?' 'Umhh jaa sorry meneer ik was vergeten in welke klas we les hadden' loog ik. Heel de klas begon heel hard te lachen.
Awkward moments...

De dag verliep voor de rest vlot alleen dat ik moe was om naar dat gezaag van die docenten te luisteren.

Ik groette Floriana en Fjolla en liep naar huis. Ik zag dat ik de enigste was die thuis was. Yesss home alonee.

Ik ging naar boven en haalde mijn gemiste gebeden in. Ik deed mijn pyjama aan en liep dan terug naar beneden.
Ik pakte wat eten van gisteren en warmde het op. Ik was te lui om nog iets te maken.

Het was al 22u zag ik. Ondertussen was iedereen al thuis. Ik ging naar boven en ging direct slapen.

Goodnight...

The basic girl..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu