#Bölüm Değil (okuyabilirsiniz)

155 8 0
                                    

Merhaba

Bu kitaba ilk önce hem kendimi tanıtmak için hemde söyleyecek birşeylerim olduğu için yazıyorum.

İlk söyleyeceklerim:
6 gün önce 12.00de Kim Jonghyun'un şarkısı çıktı. En başta biraz garip oldum. Neden mi? Çünkü Jonghyun ÖLDÜ. Ciddiyim. Onun ölmesi beni çok etkilemişti. Çünkü o benim KPOPa başlamamın sebebiydi. Nedense onun yeni şarkısının çıkmasının çok büyük bir saygısızlık olduğunu düşünüyorum.
(yani ben olsaydım ilk öldüğünde bir slayt falan yapardım. Neyse SM bu)

Neyse

Şimdi hendimi tanıtıcam.

Ben Duru

En başta 4 senelik bir ARMYim. 2013 ekimde army olmuştum. İlk biasım Jimin'di. Ama 3 sene sonra biraz sıkıldım. Neden mi? 3 sene boyunca oppacıydım. Sonra anladım ki oppacılık çok boktan birşey shipper oldum. Ve Koyu Yoonmin shipliyorum. Ayrıca Namjin, Vkook shipliyorum. 

Ankarada Yaşıyorum

Büyük ve geniş bir aileye sahibim.

Ayrıca yaşıt olduğum kuzenimde watpadd kullanıyor ve onunda kitabı var. Hesabıma girip bakabilirsiniz.

Finn Wolfhard'ı kocam olarak görüyorum.

Ve zaten ARMY olmayan arkadaşlarım aynı BTSe dedikleri gibi ona da kız gibi diyorlar. Ve bende sırf öyle diyorlar diye onların gösterdiği herkese "kız gibi" ve ya "kıza benziyor" diyorum.

Bi aralar MendesArmy'dim

Şuan favori şarkım: Imagine Dragons- Tokyo

İnstagram hesabım- minduru06
(ama takip isteği atsanız bile kabul etmem sadece yazasım geldi)

          Sorularınızı
          Bekliyorum

Kalp Krizi  || FINN WOLFHARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin