2018 Düğün
Nikah mehmuru : Siz Hazan Çamkıran Yağız Egemen'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Hazan : Evet
Nikah mehmuru : Siz Yağız Egemen Hazan Çamkıran'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Yağız : Evet1996
Hazan : Merhaba benim ismim Hazan ne mutlu kız ismi değilmi isim neyse karakter öyle, öyle falan değil annem öldü babamın yüzünden babam anneme hep işkence yapıyordu annem küçükken bana bir sürü abur cubur getirirdi anneme yermisin? Derdim ama annem canım istemiyor derdi mutlu görünürdü bir gece tuvalete gitme ihtiyacı hissettim sonra odamdan çıktım ağlama sesi duydum sesin geldiği yere gittim annem ağlıyordu yanına gittim anne neden ağlıyorsun dedim yok canım ne Ağlaması dedi ağlamıyorum hadi yatağa dedi tuvalete gittim sonra odaya geldim yatağa yattım ve ister istemez ağladım hemde gözlerimden seller akar gibiydi o günden bir gün sonra hemen kalktım ve yatak odasına annemin yanına gittim annem uyuyordu yani ben öyle sanıyordum...
Okula gittim sonra eve gelince evin önünde ambulanslar vardı hemen Teyzem beni kucağına aldı annemi götürüyorlardı hemen bırakın beni anneme gidicem diye ağladım öldüğünü anlamış tım...
Bir kaç gün sonra okulda kankama olanları anlattım en güvendiğim kankamdı o benim ama değilmiş okula yaymış şe * * * siz artık o okulda kalamazdım gittim ama gidecek bir yerim yoktu dedeme gittim dedemi çok seviyorum dedem yalnızdı ben bakıyordum dedeme
Dedem : Yavrum sen okumuyor musun?
Hazan : Hayır
Dedem : Neden?
Hazan : Istemiyorum hemde sana bakacak biri lazım
Dedem : Olur mu öyle şey ben başımın çaresine bakarım
Hazan : Sen bakarsın yine de okumam benBir kaç gün sonra
Dedemin odasına girdim ama dedem yoktu yerde kağıtlar vardı hemen baktım sonra arkamdan dedem geldi gözümden bir damla yaş aktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk ve YağHaz
FanfictionMerhaba Arkadaşlar bu hikaye geçmiş olayı anlatacak hikaye tamamen hayal ürünüdür ben yazdım umarım beğenirsiniz hikaye uzayacaktır olay 1996 yılını anlatıyor 2018 yılında olay bitiyor yıllar geçecek Zorla Aşk Sinhaz ve YağHaz yeni açtım ve beni tk...