Ráno jsem se probudila,asi v 10.
Včera jsem šla hned spát..
Byl pátek,takže zítra není škola,teda né že bych do ní teď poslední dobou nějak chodila...
Ležela jsem v posteli a přemýšlela o tom co bych mohla dnes dělat a napadlo mě že bych si mohla jít hledat nový kamarády...
Vstala jsem asi po hodině konečně z postele.
Na snídani jsem neměla chuť,tak už bylo taky 11.
Tak počkám hned na oběd..Bylo 12 a já ani teď nějaký moc velký hlad neměla,tak jsem si dala jenom nějaké to ovoce,chvíli jsem přemýšlela nad sušenkou,ale nechci být tlustá...
Už byl večer něco kolem 8.
Tak jsem se rozhodla že se můžu jít nějak připravit na dnešní honbu za „kamarády".Šla jsem do koupelny,svázala si vlasy a začala se líčit.
Potom jsem si jen vyžehlila vlasy a přešla k mojí obrovské skříni.
Chvíli jsem do ni koukala a nakonec jsem si vybrala roztrhané džíny a šedé triko.
Nic víc na sebe jsem nepotřebovala,protože je dnes venku docela teplo.Podívala jsem se na sebe do zrcadla,docela mi to slušelo.
Pak už jsem si jenom do ruky vzala peněženku s těmi pár penízi co tam jsou,tak doufám že tam potkám někoho,kdo by mi tam zaplatil.Bylo 9 a já vyrazila ven z domu.
Nevěděla jsem kam mám jít,tak jsem prostě šla do centra zábavy neboli centra vší kriminality a špatnosti.Čím víc jsem se přibližovala tím víc jsem slyšela všechen ten hluk,křik a policejní sirény..
Šla jsem do prvního baru,který jsem viděla.
Otevřela jsem dveře a viděla strašnou spoustu lidí,které jsem skoro ani neviděla přes to kolik tam bylo kouře.Nevěděla jsem co,tak jsem prostě a jednoduše šla na bar..
Sedla jsem si tam a čekala až mě někdo přijde obsloužit..
Zatím co jsem tam seděla se ke mě začala přibližovat skupina kluků.
Mezi nimi byl i Marcus,jaké já to mám na něj štěstí jsem si v hlavě řekla(😂)
Tohle byla asi nějaká jeho kalební parta.Dělala jsem že je nevidím..
A dál jsem seděla v klidu na stoličce u baru.
Ale jeden přímo skočil na stoličku vedle mě a druhej na tu druhou vedle mě.
A ostatní stáli okolo,včetně Marcuse.
Vypadal že mě do toho nechtěl zatahovat..Oba mě pozdravili trochu úchylným hlasem a přitom se nějak zvláštně houpali na tý stoličce.
Po chvíli se zeptali jestli bych nechtěla s nima strávit dnešní večer.
V hlavě jsem si řekla,že jsem si teď docela rychle našla ty „kamarády" a k tomu tu je Marcus,takže bonus.Se širokým úsměvem jsem řekla že jo..
Oba se zaradovali vstali ze židle a plácli si plus ještě s ostatními tam.
Pak na mě ukázali abych šla za nima,tak jsem šla.
Mezitím co jsme šli jsem se tam bavila s nějakými spoluúčastníky týhle skvadry.
Všichni byli v pohodě.
Pak jsem se odvážila pozdravit Marcuse a on mi odpověděl taky pozdravem(😂)
„tak jo pozdravila jsem ho dobrý začátek"Došli jsme do takové větší místnosti,vybavenou nějakými sedačkami atd..
———————————————————————————
Dneska 100% vyjde druhá část🔥
Protože tahle mi přijde o ničem😂😅
Ale nevím v kolik🤔❤
ČTEŠ
Bad boy||Marcus Gunnarsen||-DOKONČENO-
Fanfiction~bývala milá,hodná,laskavá,ale teď je úplným opakem~ „přesto že jí ubližoval,ona ho milovala" „což jí zničilo život..nebo ne?"