Kamarátka zavislá samopožkodzovaním

15 3 0
                                    

                   Ahoj som Vanessa a napísala som pre vás story.  Dúfam že sa vám bude páčiť.           Mala som raz kamarátka zavislú od samopodzkodzovaní,  teda rezala sa.  Volala sa Ellena.  Kôli rezaniu mala problémi v rodine,  s kamarátmi a v spoločnosti. Vaľa krátsom sa jej s tímto problémom snažila pomôct ale Ellena si myslela že rezaním virieši problémy ktoré kôli rezaniu začali.  Každý deň pribudom vždy a vždy jeden rezanec. Ellena už vôbec nevihádzala z domu. Vždy keď som k nej zašla bola bud v izbe alebo v pivnici.  Do pivnice chodila keď chcela byť sama alebo sa tak rezala.  V jeden den išli Elleniny rodičia na dovolenku ona nešla.  V ten deň som sa s ňou strašne pochádala.  Už je ti 7 dní od hadky,  tak som si povedala že sa pojdem Ellene ospravedlniť.  Dnes sa hej rodičia majú vrátiť. Ako som tam šla zasvatili na jej rodičia ze ma k ním zvezú.  Ako sme prišli hneď sme zacítili podivný zápach.  Prehladali sme celý dom ale Elleni nikde. Vtedy som si spomenula na tú pivnicu.  Tak som zavolala aj jej rodičov a vidali sa do pivnice.  Ako sme sa tam blížily ten zápach bol čoraz silnejší.  Ako sme vošli do pivnice som uvidela sa v tme blízkať Ellenin náhrdelník. Podišla som k nej a oslovila ju "Eli Eli" , Ellena ani na jedno volanie neodpovedala. Jej mama v tom zažla svetlo.  Uvidela som Elleniné telo,  pomaly v rozklade.  Pribehla som k nej a povedala "Eli čo si to len spravila!?". V tom ma od nej odtiahol jej otec.  Ako ma ťahaj všimla som si hlhoký rezanec ako je tepna.  Ellena sa asi podrezala v zmysle ze tým zaženie všetky svoje problémy.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kamarátka zavislá samopožkodzovanímWhere stories live. Discover now