κεφάλαιο 5

931 69 14
                                    

Ξυπνησα και η ωρα ειχε παει 5:00 τοτε ειδα καποιον να καθεται στην καρεκλα του γραφειου  μου δεν μπορεσα να δω καλα ποιος ηταν αφου τα μπατζουρια του δωματιου μου ηταν κλειστα ....Σηκωθηκα και πηγα προς τον αγνωστο ...

-Shawn εσυ ?

-ναι

-τι κανεις εδω shawn και ποση ωρα εισαι εδω ??

απαντηση ομως δεν πηρα και απλα το μονο που εκανε ηταν να σηκωθει και πηγε προς την πορτα ...

-Μα τι σου εχω κανει πια και μου φερεσαι ετσι ?? 

παλι απαντηση δεν πηρα και εφυγε

-Περιμενε !!! πες μου !!! ειπα αλλα ειχε φυγει ηδη ... 

απλα προσπαθω να σε καταλαβω γαμωτο... απλα προσπαθω........

SHAWN'S POV 

κατεβηκαμε για μεσσημεριανο και ουτε μια ματια δεν μου εριξε ... βασικα λογικο εφοσον της μιλησα ετσι ... Τελειωσε πρωτη και χωρις να πει τιποτα απλα ανεβηκε στο δωματιο της οπως εκανα και εγω ... οχι στο δικο της δυστηχως.....

η ωρα ειχε παει 4:30 και μου ηρθε φλασια να παω στο δωματιο της πιθανον να κοιμοταν απλα ηθελα να την δω λιγο ....

μπηκα σιγα σιγα και αθορυβα και οπως το ηξερα κοιμοταν καθισα στην καρεκλα και τν κοιταζα επι 30 λεπτα wow ειναι πανεμ----

οχι shawn ειπαμε κατι ... μα και παλι και να μην την διωξεις ειναι αδελφη σου και αυτο δεν αλλαζει ...φφφ... ''αδελφη''

σε καποια φαση την βλεπω (οσο μπορουσα γτ ηταν σκοτεινα ) να ξυοπναει και να κοιτα προς το μερος μου... Σηκωθηκε και ηρθε διπλα μου και την ακουσα να λεει 

-shawn εσυ ?

-ναι

-τι κανεις εδω και ποση ωρα εισαι εδω??

δεν της απαντησα ομως και απλα κατευθηνθικα προς την πορτα με σκοπο να φυγω

-Μα τι σου εχω κανει και μου φερεσαι ετσι ???.... υπαρχεις γαμωτο και νομιζω πως νιωθ----

οχι δεν θα το πω ...

απαντηση δεν της εδωσα απλα εφυγα ...

-Περιμενε πες μου !!! μου ειπε απλα ... απλα .... νταξει το ξερω δεν της αξιζει αυτο που της κανω ... αλλα ειπα κατι ... ειμαι πολυ μπερδεμενος και συνηθως οταν ειμαι μπερδεμενος πηγαινω στην μητερα μου η οποια μπορει να μην μπορει να μιλησει ή να μπορω να την δω πλεον αλλα με βοηθαει ακομα και αν δεν μπορει να μου το δειξει...

πηρα το σακακι μου το κινητο μου και τα κλειδια μου και πηγα στο νεκροταφειο ...

να τος ο ταφος της μητερας μου ... καθε φορα που τον βλεπω με ποναει ολο και περισσοτερο φαινεται πως μαλλον δεν το εχω αποδεχτει ακομα ...

-γεια σου μαμα ! ηρθα να σε δω και να σου πω αυτα που με προβληματιζουν .. ισως τα ξερεις ηδη μιας και λενε πως οι νεκροι μπορουν να μας βλεπουν απο εκει ψηλα ειπα και εδειξα τον ουρανο... αρχισαν να εμφανιζονται τα πρωτα δακρυα..

-soo ηρθα να σου μιλησω για την καινουργια γυναικα του μπαμπα αλλα και πιο πολυ για την camila το ξερω πως θα ηθελες να προχωρησω οπως εκανε ο μπαμπας και να τις αποδεχθω σαν καλο παιδακι ... μα απο οταν πεθανες εδωσα μια υποσχεση ... πως δεν θα σε ξεχασω και ουτε θα σε αντικαταστησω ... το μεγαλυτερο προβλημα ειναι πως και να δεχθω πως σε λιγο καιρο θα ειμαστε οικογενεια το θεμα ειναι οτι απο οταν ειδα αυτην την Camila αρχισα να την ερωτευομαι και πραγματικα το τελευταιο πραγμα που θελω ειναι να ειμαστε και αδελφια ... πες μου συμβουλεψε με τι να κανω δεν ---δεν αντεχω την αγαπω και δεν μπορω να τη ξεπερασω...ο μονος τροπος που σκεφτηκε το μυαλο μου για να την ξεπερασω ειναι να την κανω να με μισησει... το ξερω ειναι ηλιθιο μα δεν εχω κατι καλυτερο ...

δεν εχω νιωσει ετσι για αλλη κοπελα απλα αυτη εχει αυτο το κατι που δεν μπορω να βρω σε αλλο ατομο ...

λοιπον ναι αυτα ηθελα να σου πω και πλεον νιωθω καλυτερα που το ειπα σε καποιον ...

εχω και τον Κολλητο μου τον charlie που θα μπορουσα να το πω μα μολις χθες μου ειπε πως του αρεσε πολυ η camila αρα δεν θα μπορουσα να του πω πως την αγαπω 

αφου αναψα και ενα κερακι στην μητερα μου η ωρα ειχε παει 7:00 ετσι αποφασισα να παω σπιτι εβαλα τα ακουστικα και αφησα το The sound of silence να παζει (αγαπημενοι disturbed <3 )

Εφτασα σπιτι και το αμαξι του πατερα μου ελειπε... πες μου τωρα πως θα μεινω μονος μου με την camila τελεια κατι καλυτερο ??

οταν μπηκα μεσα ειδα την camila να καθεται μονη της  στον καναπε σκεπτικη με τα ακουστικα στα αυτια...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heyyy σορυ που ειχα μερες να ανεβασω κεφαλαιο αλλα ειχα πολλα διαβασματα και αγγλικα μαζι το απογευμα και δεν προλαβαινα *  *... ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιο και αν σας αρεσε θα το εκτιμουσα να πατουσατε αυτο το πολυ ωραιο αστερακι<3

my &quot;stepbrother&quot;Where stories live. Discover now