Yeni hikayemle herkese merhaba 🌷 bu kitabın ilk bölümü aslında ' Harry Styles ile Hayal Et ' adlı kitabımın 15. Bölümü. Kitaba çevirmek istedim. Umarım hoşunuza gider. İyi okumalar 💕
Yaşadığım ani şok ve işittiklerimin hala etkisiyle toplantı salonunun kapısında dikiliyordum. Resmen daha bu sabah bana sıcak kahvaltı ısmarlayan, beni evime bırakan, bana sıcak davranan ve beni soru yağmuruna tutan adam koskoca toplantı odasının ortasında hepimizi azarlamış ve deli gibi bağarmıştı.
Bu yetmezmiş gibi bana söylediği o 5 kelime kafamda bozuk bir plak gibi tekrarlanıyordu.
Bu akşam misafirin var güzelim
Hadi ama! Ben hala onun adını bile bilmiyordum. Ve o benim evime geliyordu!
Ondan beni evime bırakmasını istediğim için kendime küfür ettim. Çünkü bu sayede evimi öğrenmişti.
Eğer zeka değerleri normalse evimi bir tek gelişte öğrenemezdi değil mi? Hem 1 dakika kaçta gelecek? Ayrıca ciddi olduğu nereden belli ki?
Hayır hayır hayır patronum olması demek evime istediği gibi gelip bana iş yerim dışında istediğini yaptırabileceği anlamına gelmiyor.
" Evet geliyor güzelim "
Upss galiba sesli düşünmüştüm.
" Şimdi burada dikilme de işine bak bacaklarının ağrımasını istemeyiz değil mi?"
Sapığın tekiydi. Tam ağzımı açacaktım sağ elinin işaret parmağını dudaklarıma bastırıp buna engel oldu.
" Cık cık cık. Daha fazla konuşmak yok. Çeneniz çalışacağına eliniz çalışsın bayan Wonderwall. "
Sinir krizi geçirecektim . O bana az önce resmen laf sokmuştu. Ve şimdi de arkasını dönmüş ofisine doğru gidiyordu. Birkaç adım atıp durdu.
" Bu arada , ya da her neyse bir ara konuşuruz. "
Bunu söyledikten sonra yoluna devam etti. Ben de editörlük yaptığım masaya geri döndüm.
İki yanımda da erkek oturuyordu. Ah. Bir kere de olsun düzgün kişiler oturamaz mı? Rahatsız oluyordum.
Kafanızdaki soruyu duyar gibiyim.
Neden orayı seçtin?
Ben seçmedim. Burada herkesin belirli yerleri vardır. Bay Styles değiştirmediği sürece tabii ki. Ve bu oturma planını hazırlayan her kimse beni iki erkeğin arasına vermişti.
İyi haber olur muydu bilmiyorum ama ikisi de yaşlıydı. Buda beni birazcık olsun rahatlatan durumdu. Ama Erkek erkektir değil mi?
Bunları düşünmeyi bırakıp bilgisayarıma döndüm. Düzenlemem gereken yeni bir makale vardı.
Styles Şirketleri'nin Vizyonları Nelerdir?
• Yeni menzun üniversite öğrencileri için yeni bakış açıları kazandırmak.
• İnsanları yeni kültürlerle tanıştırmak.
• Irkçılığı önlemek.
• Her yeni fırsatta fırsatların ne derece değerlendirilebilecek olduğunu göstermek
Bu ne kadar uzun bir cümleydi. Ayrıca anlatım bozukluğu da vardı.
Peki bakalım bu maddeyi daha nasıl kısaltarak yazabilirim?
• Fırsatların nasıl değerlendirileceğini göstermek.
Sanırım şimdi olmuştu. Ayrıca burası bir turizm şirketi falan değildi ki! Sadece fuar ziyaretlerinde bulunup öğrencilerin hedeflerini öğreniyorsunuz sonra onlara şirkete isterlerse siteden başvuru yapmalarını söyleyip test veriyorsunuz. Ve eşittir : çocuğun hangi şehirde daha iyi eğitim alacağı
Şehir ve Styles Şirketleri tarafından karşılanan sayısız ihtiyaç!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/ The Sign /
Fanfiction" Vazgeçemeyeceğim kadar güzelsin ve artık benimsin Alisha Wonderwall."