Yeni bölüm aşerdiğinizi duydum guys bu yüzden yeni bölüm came. So iyi okumalar.
🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍Herkese tekrar merhaba! En üstteki girişi 12 Şubat'ta yazmışım ve şimdikini de 29.05.18'de yazıyorum. Artık kavuşacaksınız yeni bölüme. Ama söz verin yorum olacak mdmdmdmmdmdmmc şaka şaka iyi okumalar!
Martha ve Ben bir sinirle içeri yürüyorduk. Ben Thiller'ın sesi ise arkamızda yankılanıyordu.
" Alisha! Dur bekle daha bitmedi!"
Bir hışım arkamı döndüm ve bağırdım.
" Öf be ne var!?"
" Bay Styles sadece seni görmek istiyor. Martha işine dönsün dedi."
" Peki!"
Marha'nın elini nazikçe bıraktım.
" Alisha, seninle geleceğim bana engel olma."
" Onu duydun. Halledebilirim. gerçekten. "
" Emin misin?"
" Evet git hadi."
Martha'yı uğurlarken arkasından gidişini izledim. Ofise gitmeye pek de niyetli değildim açıkçası.
" Yüzünü baya iyi yakmışsın."
" Ne?"
" Manyak kafeteryacı diyorum. "
" Haaa. E hakketti."
Sonraki gidişimiz sessiz geçmişti. Yaklaşık 20 dakika önce çıkıp gittiğim kapıya yine gelmiştim.
Hadi ama, Neden! Niye istemiyorum artık! Bırakın eve gidelim. Lanet olası ağzımı neden açmıştım ki? Ne vardı bilmiyorum. Ama şundan adım gibi emindim ki ofisteki herkesin nefretini üzerime çekmiştim.
" Girecek misin artık?"
" Ha, Evet."
Kapıyı benim için Ben çalmıştı. Harry ise bir hışım kapıyı açmıştı.
" Ben! Sen burada ne yapıyorsun?!"
Oh.
Resmen küplere binmiş durumdaydı. Yüzündeki katıksız siniri çok rahat görebilirdiniz.
" E eefe-ndi-m siz ban-"
" Sana onu çağırmanı söyledim Ben! Kapıya kadar getirmeni değil!"
" Be-n a-"
" İşinin başına dön!"
" ONA BAĞIRIP DURMA!"
Ve ani bir sessizlik oldu. Şirketteki herkes başını masadan kaldırıp ofise doğru bakmıştı. Bu yürek nereden geldi biliyordum. Tam da bundan nefret ederdim. İnsanlara haksız yere bağırılmasından.
Onun bir suçu bile yoktu. Sadece bana eşlik etmek istemişti ve bağırıyordu.
" SİZİN HESABINIZI DA ŞİMDİ GÖRECEĞİZ BAYAN WONDERWALL! ODAMA GEÇİN HEMEN!"
Ve beni kolumdan tutup kendine çekti. Gözlerime öyle bir bakıyordu ki aklını kaçırdığını sanırsınız.
Bir an bu düşüncemin gerçekliğini sorguladım. Sanırım yanılmıyordum.
" Ben."
" Buyurun Bay Styles."
" Masana dön. Şimdi."
Ben komuta uyup hemen masasına dönmek için adımladı.
Harry de sonunda kolumu bıraktı ve sol elini içeri doğru uzatarak ' buyur ' der gibi yüzüme baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/ The Sign /
Fanfiction" Vazgeçemeyeceğim kadar güzelsin ve artık benimsin Alisha Wonderwall."