Elena acı bir çığlık atarak yığılıp kaldığı yerden kalktı. Bütün bedeni acıyla sızlıyordu ama derin nefesler almaya çalışarak odaklanmaya ve nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Issız bir yolun ortasında kendine gelmiş gibi görünüyordu. Gözleri gecenin karanlığına alışmaya çalışırken cebindeki telefonun çaldığını hissetti ve hızla elini cebine attı.
"Tanrım," diye mırıldandı kendi kendine telefonun ekranında yanıp sönen ismi görünce. "Başardım." Derin bir nefes alarak telefonu açtıve kulağına dayadı, "Bonnie," dedi yutkunarak. Boğazı sanki yıllardır su içmemiş gibi kurumuştu.
"Elena!" diye bağırdı Bonnie telefonun ucundan. Elena gözlerinden yaşların aktığını hissetti, Bonnie'nin sesini duymak... sanki bir ömür geçmişti onu son görüşünün üstünden. "Partiden ayrıldığını gördüm," diye devam etti Bonnie, Elena'nın kendi içinde yaşadığı duygu fırtınasından habersiz. "İyi misin?"
"İyiyim," dedi Elena ağladığını sesine yansıtmamaya çalışarak. "Matt'le konuştum, kavga ettiğinizi söyledi," diye karşılık verdi Bonnie. Elena sesinin bir anda ciddileşmesinden Bonnie'in anlayışlı yakın arkadaş havasına girdiğini biliyordu. Ama sonra bir şey dikkatini çekti, "Matt mi?" diye mırıldandı telefona. "Ne oldu ki Matt'e?"
"Hadi ama Elena," dedi Bonnie yalandan bir gülüşle. "Üniversiteden sonra hemen evlenmeniz gerektiği hakkında konuşurken fırlayıp gitmişsin. Ona ne zaman onunla birlikte bir gelecek görmediğini söyleyeceksin?"
Elena buz kestiğini hissetti. Bu doğru değildi, burada olmamalıydı. Elijah'ın büyüyü yapmasını sağladığı cadıyla konuştuklarını hatırladı... Öldüğü güne gitmeliydi, Peder Young ve kasaba konseyinin onları rehin aldığı güne. Böylelikle sadece Damon ve Bonnie'yi kurtarmakla kalmayacak, Jeremy'nin ölmesine, Silas'ın kurtulmasına ve Elijah'ın bir kardeşini daha kaybetmesine engel olacaktı... anlaşma buydu. Ellerinin titremeye başladığını hissetti, gözleri kararıyor gibiydi... "Hayır," dedi Elena telefonda olduğunu unutarak ama Bonnie'nin telefonun diğer ucundan gelen sesini duyunca kendine geldi. Derin bir nefes alıp 2 yıl önce o gün söylediği şeyleri tekrar etti.
"Biliyorum Bonnie, haklısın. Sende, annemde haklısınız. Sadece bunu ona bir türlü söyleyemiyorum. En azından bu akşam değil. Seni sonra ararım."
Gözlerini kapatıp elindeki telefonu sıkıca tuttu. 1, 2, 3... Ve sonunda tam 4 aydır her gece duymayı hayal etti sesi duydu.
"Katherine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To The Start
FantasyHayatınızın aşkını kurtarmak için neleri göze alırsınız? Elena Gilbert, Damon Salvatore'u kurtarmak için her şeyi göze almaya razı... hayatını kurtarmak için onu kaybetmeye bile! Damon ve Bonnie'nin ölümünü kabullenemeyen Elena, New Orleans'daki dos...