Chapter 2 : Penemuan

107 12 6
                                    

"Dan...saya anak kepada Blood Ranine."

Satu kelas terkejut termasuk cikgu itu."ya ya je kau anak nya blood ranine tu? Tah tah kau ni noob je." Tiba tiba seorang pelajar lelaki di dalam kelas itu menyampuk .

Rayne memandang pelajar itu .

"Apa....kau cakap?" Kata rayne sambil matanya berubah kepada mata yang dipenuhi kemarahan.pelajar pelajar termasuk guru di dalam kelas itu terkejut.

"Ma....maafkan dia !! " Kata cikgu itu dengan nada terkejut.Mata rayne terus berubah kedalam keadaan biasa.

"A..awak bo..boleh duduk kat mana awak nak." Sambung cikgu itu dengan tergagap gagap dan menunduk kearah rayne .

Rayne hnya menganguk.


Rayne berjalan ke arah satu tempat duduk yang bersebelahan dengan tingkap.semua tunduk semasa dia melalui. Rayne tiba tiba menuju kearah tzuyu pula kerana di sebelahnya terdapat tempat duduk kosong.


Tzuyu tidak bercakap sepatah perkataan pun semasa sesi pembelajaran.

"Tzuyu,nak sikit air." Kata rayne tiba tiba.

"N...nah!" Tzuyu mengambil botol airnya dan terus menghulurnya kepada rayne.

"Woi..leklah.aku bukannya nak makan kau pun. Aku just marah je sebab dia ejek aku." Kata rayne setelah tengok tzuyu yang selalu mengelabah.

"Yelah.kau dah lah anak raja kuasa , ada kuasa yang hebat . " kata tzuyu pula.


Tzuyu tidak lagi takut kepada rayne . Rasa takutnya hnya sedikit sahaja . Mereka berbual dalam kelas itu hingga habis masa.


"Jom lunch!!" Ajak rayne . Tzuyu menganguk dan meletakkan tnganya keatas bahu rayne .

Mereka ketawa sambil berbual semasa perjalanan ke kantin. Semasa berjalan itu, rayne dapat rasakan 7 pasang mata memerhatikannya sekali lagi.

----------------------------------------------

DI KANTIN

Rayne membuka pintu kantin menggunakan kuasa anginnya. Tzuyu dan semua pelajar disitu terkejut .

" ma..maaf ? " Tzuyu menganguk tpi pelajar didalam kantin itu masih memandang pelik kearah rayne .


"Pelik.. Macam mana dia boleh bukak pintu tu tanpa gunakan tngan dia ?? " Tanya salah seorang daripada 7 pasang mata yang memandangnya.


"Ermm..aku rasa kan baik korang tak payah cari pasal dgn dia . " Sampuk jin pula. ( maklumlah jin kan bts ; author )


"Kenapa pulak ?? " Tanya gengnya.


"Bukan apa . Dalam kelas tadi, maksud aku kelas math, dia kata dia anak Blood Ranine.. Tdi masa ada budak ejek dia pun mata dia berubah.." Jelas jin.


Mereka semua terdiam seketika.


"Ah. Kau tkyh nak menipu. Aku flying kick kau kang. Dah jom ah geng bully budak baru tu . " Kata v secara tiba tiba. ( author guna nama sebenar dorang je eh )

"Korang!! Better jangan .. Kang ada yang tk berdarah jadi berdarah kang !" Kata jin .

Mereka semua kecuali jin terus berjalan memasuki kantin tanpa menghiraukan pesanan jin.

"Jangan kata aku tak pesan .." Ucap jin perlahan .



Rayne dan tzuyu masih berbual rancak berserta dengan gelak ketawa. Tiba tiba,  " woi budak baru . Bangun jap. " Kata jimin . Perbualan tzuyu dan rayne terhenti.


Tiba tiba tzuyu bangun.



" Korang nak apa ah?? Tak puas puas lagi ke asyik kacau dak dak baru je ?! " kata tzuyu separuh menjerit .


Tiba tiba queenka sekolah itu datang dan irene memeluk jimin, jisoo berpaut pada lengan v dan jennie mencium pipi jungkook.

" Oppa,sapa dorang ni? Dorang cuba nak ngorat oppa eh? Tak guna kau betina sundal ." Kata irene sambil menolak tzuyu ke lantai .



"Ouchhh!!" Erang tzuyu. Semua mata di dalam kantin melihat kearah mereka.



" Taklah..dorang tk ngorat oppa pon.. Oppa sayang kat iyen sorang je.." Jawab jimin.


"Ohh..sorry bi+ch" sambung irene.



Tiba tiba rayne pula yang bangun.


" Kau sapa ah syial nak panggil kawan aku betina sundal pastu tolak dia n then panggil dia bi+CH?! " marah rayne. Dia masih lagi boleh menahan marahnya.





"Well well.. Kau pulak siapa hah??  Nak marah aku depan bf aku. Kau siapa hah?!! " Tengking Irene sambil menarik rambut rayne.

Rayne menggunakan kuasa nya Dan melepas kan tumbukan pada Irene Dan Irene terpelanting ke pintu kantin.


Sekarang,  mata rayne dah berubah . Dia sangat sangat marah . Dia memandang kearah jimin dan lain lain .




"Jahanam!!berani kau sentuh irene aku!! " Jimin berlari kearah rayne dengan taringnya sudah terkeluar.


Jimin mahu mencakar rayne tetapi dengan sepantas kilat rayne menepisnya.


"Youre not to strong,sir." Kata rayne sambil mencampak jimin kearah gengnya.Gengnya semua menangkap jimin.




Semua pelajar di dalam kantin itu ketakutan . Rayne lari keluar daripada kantin itu dan menuju ke tandas.

Dia melihat matanya yang sudah berubah. Dia menumbuk cermin di dalam tandas itu dan cermin itu berkecai.



Tiba tiba tzuyu masuk sambil memegang tngn nya. Rayne terus memandang tzuyu.




"Jangan risau .. Mereka takkan kacau kau lagi .. " Kata tzuyu dengan suara yang lemah dan dia tiba tiba rebah diatas lantai .

Rayne pergi kearahnya dan dia dapat mengesan bahawa tngan tzuyu sudah patah. Dia terus mengguna kan kuasa penyembuhan dan sembuhkan tngan tzuyu.



"Gomawo,chingu ya." Kata tzuyu sambil menangis .

"Gwechana. Its my fault too." Jawab rayne sambil menitis kan air mata juga.



"Rayne.. Aku nak bagitau kau something.." Kata tzuyu.


"Apa dia?" Tnya rayne.





"Im..a witch "



















Hello readerss..sorry la stop kat situ but author tidok adok idea .. Sorry .. Kalau bosan seyya mintak maaf ya .. Tulunglah vote.. Seyya tk mahu ada readers yang senyap sahaja . Kay thats all . Sorry kalau bosan . Bubyeee..


Saranghae 😊😍😘






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

(H)CURSED ( BTS x READER ) MALAYWhere stories live. Discover now