Tankeställare

11 1 0
                                    

Oscars perspektiv
Efter att jag hade kommit hem ifrån Elsa så gick jag in i mitt rum och la mig i sängen och lyssnade på musik för jag känner att jag behöver tänka lite för jag visste inte riktigt vem jag va längre...
Va jag den här killen som ville vara tuff och en i gänget och ha många vänner
Eller vill man vara den som inte är så omtyckt om alla men vet att man har en person som älskar en.
Jag hatar sånna här frågor i mitt huvud det leder ingen vart. Men en sak som är säker är att jag börja gilla Elsa väldigt mycket. Men att Elsa mår så dåligt att hon håller på att skära sig man vet ju inte är detta första eller en av miljoner gånger hon gjort de.
Tänk om det är för de jag gjort mot henne.

Men hon sa iallafall att hon ville ge mig en chans till o den ska jag inre förstöra. Men vad kommer alla mina andra kompisar säga nu då??
Fast jag skiter i vilket just nu för det ör Elsa jag vill ha.
Jag kollar till mobilen för att se hur mycket klockan är ojdå nu är det dags för att sova...

Elsas perspektiv
Idag så vaknar jag med en iallafall relativt god magkänsla. Men jag är fortfarande förvirrad varför kom Oscar hem till mig igår? Liksom han är så oklar ena sekunden så känns det verkligen som om han gillar mig och andra sekunden så känns det som om han hatar mig.
Aja trött som man är så får man gå upp och sminka sig iallafall, jag ska nog platta håret idag.
Efter jag ee klar så är det lagom att dra sig till skolan. När jag kommer fram så ser jag dem där som vanligt vid mopederna. Men en sak är inte som vanligt utan Oscar vinkar på mig och hälsar så då vinkar jag tillbaka
Och vad va det som precis hände wtf.... Jag såg säkert i syne



Jäklar nu va det ett tagsen man uppdaterade här skulle bara be om ursäkt för mig as dåliga svenska i dem andra kapitlerna.
Hoppas ni haft en bra dag😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Orkar inte med detta mera!Where stories live. Discover now