Pişmanlığın Fayda Etmediği Gün

183 42 30
                                    

Mahşer alemindeyiz mahkeme kuruldu, oturum başladı.
Sayısız insan yerdeki kum tanesi kadar insan hesap vermek için hesap yerinde sessizce bekleniyordu.

Korku var, endişe var bazılarında ümit var, hesabı görünce ümitsizliğe dönüştü. Nasıl bir hesap görüceklerini bilmiyorlardı, nasıl bir hesap vericeklerini bilmiyorlardı.  Dünya hayatındaki mahkemeler ne ki, zindan ne ki, ızdırap ne ki, orada her şey çok farklı kaçamazsın, kurtulamazsın, sığınamazsın, imdat diyemezsin, özür dileyemezsin bu işin temizi iyisi yok, dönüşü yok son karar Allah'ın kararı, boyunlar ona eğik kararlar ondan çıkıyor...
 
Kullar Allah'ı Görecekler
dizi, dizi insanlar öbek, öbek.
Kimisi el pençe kimi diz üstü, kimi yere secde etmiş, kimi sağa sola savrulmuş.

Müthiş bir mahkeme,
zor gün, çetin bir gün
o gün avukat yok. O gün şahitler Allah'ın müsaade ettiği şahitler herkes söyleyemez..

Meryem Süresi 68: فَوَرَبِّكَ لَنَحْشُرَنَّهُمْ وَالشَّيَاطِينَ ثُمَّ لَنُحْضِرَنَّهُمْ حَوْلَ جَهَنَّمَ جِثِيًّا
Meali:
(Rabbine andolsun ki, sonra da onları ve şeytanları, mutlaka haşredeceğiz (toplayacağız). Sonra onları, cehennemin etrafında diz üstü çökmüş olarak hazır kılacağız.)

İşte o gün hepsini mahşere çekeceğiz sonra Allah'a şirk koşanlara İlahlık taslayanlara siz ve tapındıklarınız peşinde gittikleriniz  sahte ilahlar mekanınızda durun!

Ortakları diyecek ki (putlar)
"Siz bize tapmıyordunuz ki bizim ne suçumuz var?"

Dile gelecek putlar sahte ilahlar, sahte tanrılar dile gelecek.

"Siz bize tapmıyordunuz ki
siz nefsinize tapıyordunuz arkamızdan dolandınız, önümüzden dolandınız
başımıza bela oldunuz
Biz sizi çağırmadık siz arkamıza takıldınız" diyecekler.

Bugün bütün dostlar düşman olacak
"Allah için birbirini sevenler hariç"

Mahkemenin ilk şahidi hesap gününün ilk şahide Allah'tır.

Allah diyecek
"Hepinizi tanıyorum hepinizin ne işlediklerinizi biliyorum"

Bir mahkeme düşünün ki mahkemenin şahidi yalan şahitler değil.
Mahkemenin bir şahidi var "Allah" en büyük şahit. İlah, yaratan, muktedir olan!
O her şeyin kararını veriyor ne yapabilirsiniz, nereye gidebilirsiniz, kimi kandırabilirsiniz, kime söz söyleyebilirsiniz.

🌸💙🌸

2 Şahit: Peygamberler Hazreti Muhammed(s.a.v) olacak.
Bir gün diyordu Resulullah Sahabe-i ikram birine İbni Mesut veya benzeri bir sahabeye

"Bana Kur'an oku" diyordu

Sahabe diyordu ki
"Size indi Kur'an nasıl okuyayım size ya Resul!"

Diyordu ki (Resul)
"Oku Ben dinlemeyi severim" Okuyordu sahabe şu Ayeti gelinceye kadar.

Nisa 41: فَكَيْفَ إِذَا جِئْنَا مِن كُلِّ أمَّةٍ بِشَهِيدٍ وَجِئْنَا بِكَ عَلَى هَؤُلاء شَهِيدًا.
Meali:
(Bakalım nasıl olacak: Her ümmetten bir şahid getirdiğimiz, seni de onların üzerine şahid getirdiğimiz vakit?)

Mahkeme diyor ki Peygamberler şahit olacak ümmetleri sonra
Hz. Muhammed (s.a.v) hepsinin üzerine şahit olacak..

O gün ne olacak sahabe diyor ki; "Resulullah'ın gözleri bir an ağladığını gördüm baktım ona ağlıyordu mübarek sakalları ıslanacak kadar"

Peygamber diyordu ki;
"Yeter, yeter daha okuma artık!"

Sarsıyor'du şehadet Ayetleri Hazreti Peygamberi de
sarsıyodu okuyan ve dinleyin de sarsıyordu
Çünkü sözler Celil olan Allah'ın Rahman Allah'ındır muktedir olan iktidar sahibi olan Allah'ın sözleridir...
Ağlatıyordu düşündürüyor'du
Şimdi sen nereye gideceksin
Ey Allah'ı bilmeyen Ey hesabı dünya için yapan varlığını dünya sınırlı tutan sen nereye sığınacak hangi mağaraya, hangi çöle hangi Karargah koruyacak muktedir olan Allah çürümüş bedenleri dirilten,
(Çürümüş bedenleri mezardan kaldırıp insanlara hadi gelin diyen siz. Eğer çürüseniz dahi kemiklerinizi bir araya getireceğim mahşere sevk edeceğim) diyen muktedir varken kim ne yapabilir...

Görmezden GeldiklerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin