Jeg elsker, men jeg elsker også venner. Vi piger danser om dagen og natten. Til musik på spotify med mine venner fra USA. I et år hos familien Ryczek. Jeg læse en bog. Så rejser jeg til sydkorea, men jeg vil ikke rejse til sydkorea. Jeg vil bliver i USA. Jeg skal rejse til sydkorea i dag. Jeg skal hjem til min familien. Jeg savner min dans , venner og fodbold. Jeg jeg skal hjem til venner, fodbold og min storebror. Han hedder Jungkook. Jeg skal til kamp i fodbold. "Hej y/n ved det var du tur til sydkorea " sagde Jungkook. "Fint tak" sagde y/n. jeg savner michella. Jeg skal ser min storebror's kæreste. Jeg elsker min mor og min storebror. Mig og Jungkook laver dans og spiller fodbold og er sammen venner . Jeg bor 7 dagen hos min storbror og min mor. hjemme hos min storebror bor vi i hus. min er det fodboldting og graffittimalet og hos min mor er det fodbold og graffittimalet. Jeg træner fodbold 7 gange om ugen og danser 4 gange om ugen og læser til lærer 7 gangen om ugen. Jeg har en kæreste. Min kæreste hedder Jin. Han er min storebror's ven. Jeg er 24 år. Han er 25 år. Han er med i et band. Det hedder bts. DE er 7 i bandet. Jin er sød og sjov. Det var en god kamp i fodbold. "Hvor er du "? sagde Y/N til Jungkook. "I sydkorea, hvad med dig " sagde Jungkook. "du er sød" sadge Jin til Y/N. de hedder Jungkook, Taehyung, Jin Namjoon, J-hope, Suga og Jimin. I skal høre BTS. Jungkook er sød ,men han er også sjov. Taehyung er sjov. Namjoon er sød. J-hope er sjov. Suga er sød. Jimin er sjov. "Jeg vil kæreste med suga "hvorfor " sagde Michella. "fordi" sagder Y/N. Jin har læse min bogdag. Jeg sur på Jin. Jeg råbte til Jin du er dum. Jin råbte til mig, han elsker mig og han vil passe på mig. Jeg sagde ikke noget til ham. Jin går op til mig. Jungkook går op til os. til Jungkook "er du sur på mig" sagde jeg. Jungkook sagde til mig "nej"jeg er ikke sur på dig og jeg er sur på Jin. jeg spurgte hvorfor til kookie. kookie sagde "fordi jeg ikke har noget kæreste" men BTS sagde stop. Jeg sagde" hvorfor siger i stop". Jungkook sagde stop fordi han har ikke nogen kæreste. Jungkook sagde at han ikke vil være min storebror. Jeg vil ikke sige noget. Jungkook spurgte om jeg var sur på ham. Jeg sadge til Jungkook du er dum. Y/N er sur på Jungkook og Jin. Jeg er en danselærer som har børn på 7til 15 år. Jeg har en ny kæreste som hedder Suga. Nu er jeg ikke sur på Jungkook og Jin. De to er dumme. Når vi skal danse kan jeg ikke danse Blod swaet and tears fordi jeg kan ikke lide at har hænder for øjenene, ellers desvmer jeg, men de vil kunne dans dna eller gogo fra bts. Vi får hjælp af nogen som min gode venner fra USA tage til Sydkorea. Vi elsker hende som venner. hun sagde om mig og Suga være kæreste. jeg sagde til michella at jeg vil ikke tale om Suga. Jeg elsker ikke mig selv, fordi at jeg ikke kan. Namjoon sagde til mig at jeg skal elske mig selv.