😊Daha Çocuktuk😓

62 7 0
                                    

Bambam:Minaaaaa!Kanka!
Bambam'ın sesini duyunca odama koşup camdan aşağıya baktım.Siyah saçları gözlerinin önüne gelmiş elinde bir futbol topuyla bekliyordu.
Mina:Efendim kanka.
Bambam:Annem izin verdi sen de in aşağıya da parka gidelim.
Mina:Dur anneme sorucam.
dedim ve anneme seslendim.
Mina:Anneee ben parka gidiyorum Bambam ile oynuycam.
Anne:Tamam kızım ama dikkat et kendine.
Mina:Tamam anne.
Koşarak aşağı indim Bambam hala az önceki yerinde duruyordu.
Bambam:Hadi.
dedi ve elimden tuttu.O elimi tutunca tüm vücudum saf bir duygu ile doluyordu.Daha 9 yaşındaydım bu yüzden bu duyguyu tarif edemiyordum.Ama çok güzel bir histi bana güven veriyordu.
********************
Şuan top oynuyorduk top bana geldi ve dengesiz bir şekilde vurdum topa.Top caddenin tam ortasına gitmişti.
Bambam:Mina sen burda bekle ben alıp gelicem.
Mina:Bambam gitme yol tehlikelidir.
Bambam:Merak etme.
dedi ve yola çıktı.Herşey yolunda demek ister gibi baktı bana, gülümsedi.Ben ise Bambam'a bakarken sertçe yutkundum sadece.
Mina:Bambaaam!Çekil ordan!
diye bağırdım ama çok geçti.Bambam çoktan yolun ortasına savrulmuştu.Hemen yanına koştum.Koştukça ağlıyordum.Yanına gittiğimde gördüğüm şey tam bir felaketti.9 yaşında bir çocuk kanlar içinde yerde...
Çaresizdim bağırmaya başladım.
Mina:Yardım ediiiin!Nolursunuz yardım edin.Arkadaşım ölüyor.
diye bağırdıktan sonra vücudundan akan kanlara aldırmadan kapandım üzerine.
Mina:Korkma Bambam ben senin yanındayım hem üşütme diye sarılıyorum sana...

Tek Nefes|Bambam×MinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin